بررسی چالش‌های بورسی‌ترین صنعت غذایی کشور در «اقتصادسبز»
بررسی چالش‌های بورسی‌ترین صنعت غذایی کشور در «اقتصادسبز»
اقتصادسبز آنلاین: یکصدوچهارمین شماره ماهنامه «اقتصادسبز» منتشر شد.

اقتصادسبز آنلاین: یکصدوچهارمین شماره ماهنامه «اقتصادسبز» منتشر شد.

در صد و چهاردهمین سرمقاله این ماهنامه که در دو بخش مجزا به رشته تحریر درآمده و در آن از کلید جهش صنعت قند تا دست‌انداز جدید صنعت کنسرو سخن به میان آمده است می‌خوانیم: تدوین استراتژی مناسب تولید، تعیین تعرفه مناسب با توجه به نرخ‌های مصوب خرید تضمینی چغندرقند در کنار تورم‌های سالانه می‌تواند کلید راهگشای رشد و تعالی استفاده از ظرفیت‌های ایجاد شده قدیمی‌ترین صنعت کشور باشد.
«روند توسعه و فزونی فروشگاه‌های زنجیره‌ای عنوان» گزارش اصلی این شماره ماهنامه به قلم توانای یحیی امیری است که در آن به بررسی فلسفه و رونق فروشگاه‌های زنجیره‌ای با تخفیف‌‌‌های تشویقی پرداخته است.
بورسی‌ترین صنعت غذایی گرفتار در چالش نقدینگی و نرخ ارز عنوان گزارش دیگر این شماره «اقتصادسبز» است که در آن مشکلات صنعت قند و شکر مورد واکاوی قرار گرفته است.
چشم‌انداز تولید، مصرف و تجارت شکر تا سال 2026 عنوان دیگر گزارش تحلیلی ماهنامه است که خواندن آن برای فعالان این صنعت ضروریست چرا که حاوی نکات و اطلاعات بسیار مفیدی است.
چغندر محصول استراتژیک با مزایای اقتصادی بی‌شمار نیز یکی دیگر از گزارش‌های پژوهشی و تحلیلی «اقتصادسبز» است که در آن صفر تا صد کشت چغندر مورد بررسی قرار گرفته است تصمیم تاریخی برای آزادسازی شکر از قیمت‌گذاری دولتی به قلم بهمن دانایی، بایدها و نبایدهای مصرف شکر قهوه‌ای، آب و هوا عامل اصلی بهبود بازار جهانی شکر در سال 2021 و دیدگاه علم تغذیه درخصوص مصرف قند و شکر عنوان دیگر مطالب پرونده ویژه صنعت قند و شکر ماهنامه «اقتصادسبز» است. نگاهی تاریخی به تولید 3 محصول استراتژیک آرد، نان و ماکارونی به قلم مهندس مرتضی میثمی‌فرد،‌ گفت‌وگو با نعمت اله بابایی رییس هیأت مدیره سه نان با عنوان «ما تولیدکننده‌ایم، دشمن نیستیم»، ایجاد صندوق سرمایه‌گذاری گروه زعفران سحرخیز، اخبار برندها، نوآوری‌های بسته‌بندی جهان،‌اپلیکیشن‌ها، اخبار نمایشگاه‌ها، پست مدرن‌ و… از جمله مطالب خواندنی این شماره ماهنامه «اقتصادسبز» است.

علاقه‌مندان جهت مطالعه منظم این نشریه می‌تواند با شماره تلفن 66560681 تماس حاصل نمایند.