برنامه 5 ساله برندینگ «Merlo» با آغاز سال نو میلادی
برنامه 5 ساله برندینگ «Merlo» با آغاز سال نو میلادی
اقتصادسبز آنلاین: کمپانی «Merlo» که یکی از تولیدکنندگان بزرگ انواع ماشین‌آلات و تجهیزات کشاورزی در جهان به حساب می‌آید ...

اقتصادسبز آنلاین: کمپانی «Merlo» که یکی از تولیدکنندگان بزرگ انواع ماشین‌آلات و تجهیزات کشاورزی در جهان به حساب می‌آید، طرح جدیدی را در آستانه سال نو میلادی برای توسعه برندسازی در بخش صنایع ماشین‌آلات و تجهیزات کشاورزی ارایه داده است که این طرح در طول 5 سال با بودجه‌ای معادل 500 میلیون پوند اجرایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: کشف راهی برای پرورش گیاهان در مریخ

برگزاری دوره‌های آموزشی در زمینه برندینگ و بررسی نقش بازاریابی در توسعه برندسازی جهان در این دوره‌های تخصصی از جمله مزایای برنامه 5 ساله «Merlo» است که می‌تواند در گسترش فعالیت‌های سایر برندهای تخصصی ماشین‌آلات و تجهیزات کشاورزی دنیا بسیار مؤثر عمل کند. برخی از کارشناسان کمپانی «Merlo» معتقدند هم‌اکنون زمان آن فرا رسیده که در‌خصوص برندسازی ماشین‌آلات کشاورزی و سایر تجهیزات و سیستم‌های وابسته به آن در کشورهای مختلف جهان تجدیدنظرهایی صورت گیرد و برندها در شرایط جدید و با ضوابط و آیین‌های متفاوت به بازار جهانی معرفی شوند. برندسازی یک علم است که برای رسیدن به آن نباید کیفیت را فدای سرعت و سودهای کلان مالی کرد. این در حالی است که کمپانی «Merlo» از سایر رقبای خود نیز درخواست کرده که در‌صورت تمایل می‌توانند در این طرح بین‌المللی برندسازی به این کمپانی بپیوندند.