اقتصاد سبز آنلاین: کمپانی صنایع مواد غذایی «کرفتهاینز» برای نخستین بار طیف جدیدی از محصولات خود را به تولید انواع آبمیوههای طبیعی اختصاص داده است که بستهبندیهای متفاوت و جذابی دارند.
این آبمیوههای طبیعی هرکدام دارای هویتهای بصری جداگانهای هستند و بستهبندی آنها بهگونهای طراحی شده که به راحتی بیرون از یخچال هم قابل نگهداری و ماندگاری هستند. در واقع در سال 1948 میلادی و پس از جنگ جهانی دوم، برخی از تولیدکنندگان در هلند اقدام به تولید آبمیوه و نوشیدنیهای ویتامین C به منظور جبران کمبودهای تغذیهای در آن دوره، کردند که این آبمیوهها به دلیل آنکه همه مردم یخچال نداشتند، طوری بستهبندی شده بودند که بیرون از یخچال و در هر محیطی قابل نگهداری بودند. حال با گذشت چندین سال، کمپانی «کرفتهاینز» به آن تکنولوژی قدیمی البته با ایجاد تغییرات جزئی، برگشته است و توانسته آبمیوههای خلاقانهای را تولید کند که برای ماندگاری و نگهداری در طولانی مدت، نیاز به یخچال ندارد. البته این آبمیوههای طبیعی تا بیش از یک ماه قابلیت نگهداری در بیرون از یخچال را دارند و حتی اگر درب آنها باز هم شده باشد، نیز سالم و تازه باقی میمانند. هر اندازه که این آبمیوهها مصرف میشوند، تغییرات آب و هوایی و محیطی نمیتوانند اثر مخربی بر روی آنها داشته باشند و ارزش غذایی و پروتئینی آنها حفظ خواهند شد. نکته جالب توجه اینجاست که کمپانی «کرفتهاینز» هنوز از راز تولید این بستهبندی جدید آبمیوههای طبیعی خود پرده بر نداشته است.