جشنواره آموزشی سلامت در بسته‌بندی‌های «Rita»
جشنواره آموزشی سلامت در بسته‌بندی‌های «Rita»
اقتصاد سبز آنلاین: کمپانی Rita از تولیدکنندگان انواع نوشیدنی و آبمیوه در دنیا به شمار می‌رود که برای نخستین بار به منظور جلب رضایت مشتری و افزایش فروش محصولات خود در سراسر جهان، اقدام به برگزاری جشنواره‌ای با عنوان «آموزش سلامت» در بسته بندی‌های محصولات خود کرده است.

اقتصاد سبز آنلاین: کمپانی Rita از تولیدکنندگان انواع نوشیدنی و آبمیوه در دنیا به شمار می‌رود که برای نخستین بار به منظور جلب رضایت مشتری و افزایش فروش محصولات خود در سراسر جهان، اقدام به برگزاری جشنواره‌ای با عنوان «آموزش سلامت» در بسته بندی‌های محصولات خود کرده است.

در بسته‌بندی هر کدام از محصولات خوراکی این کمپانی، برچسبی برای تشریح انواع رژیم‌های غذایی و چگونگی استفاده از بهترین و سالم ترین مواد غذایی طراحی شده است. نکته جالب اینجاست که در هر بسته‌بندی هم یک رژیم غذایی مناسب وجود دارد و هم با توجه به نوع آن ماده غذایی، مواردی از سنین مصرف آن و تغذیه آن سنین درج شده است. این جشنواره آموزشی به‌گونه‌ای در سطح تمامی کلان شهرها برگزار می‌شود که اکثر مصرف کنندگان مایل به تهیه این محصولات و استفاده از برچسب‌های آموزشی آن هستند. این اقدام Rita سبب شده تا مدت زمان طولانی بسته‌بندی‌های محصولات این کمپانی در منازل مصرف کنندگان مانده و به نوعی یکی تبلیغات گسترده به وجود آورد. همچنین یکی از برجسته ترین طراحی بسته بندی این کمپانی مربوط به شِیک‌های شیری است که مخصوص نوجوانان انجام داده و به آن‌ها یادآوری می‌کند که مصرف کلسیم را نباید فراموش کنند و می‌بایست آن را در وعده روزانه غذایی خود قرار دهند.