اقتصادسبز آنلاین: طی سال گذشته بسیاری از برندهای بزرگ موادغذایی انگلستان به سوی سرمایهگذاری در بازار هندوستان روی آورده اند و با توجه به کیفیت محصولات خود توانستهاند مشتریان بیشماری را بهسوی خود جذب کنند.
تولیدکنندگان انواع نان، شیرینی و شکلات نسبت به سایر تولیدکنندگان انگلستانی در بازار هند فعالیت مستمرتری دارند و حتی تنوع در تولیدات خود را تا دو برابر افزایش داده اند. این امر سبب شده در بازار رقابتی مواد غذایی هندوستان جزو فهرست اولینها جای بگیرند و از بسیاری از برندهای معروف گذشته نیز پیشی بگیرند. همچنین یکی دیگر از علتهای موفقیت تولیدکنندگان انگلستانی در هند این است که نوع ذائقه مصرف کنندگان هند را به طور دقیق مورد شناسایی قرار دادهاند و با ترکیب چند موادغذایی شناخته شده همچون پیتزا، پاستا و انواع خوراکهای گوشت با ادویههای خاص هندی توانستند مواد غذایی جدید با طعم فوقالعاده تولید کنند. همین امر باعث جذب اکثر مصرفکنندگان هندی شده و تاکنون فروش محصولات برندهای مواد غذایی انگلستان در این کشور را تا بیش از 35 درصد افزایش داده است. این در حالی است که برندهای بزرگ موادغذایی انگلستان فروشگاه و مغازههای عرضه محصولات خود را متفاوت با سایر تولیدکنندگان طراحی کردهاند که به جلب توجه مشتریان کمک قابل توجهی کرده است.