رمزگشایی‌اداره‌کسب‌و‌کارهای متنوع در اقتصادسبز 116
رمزگشایی‌اداره‌کسب‌و‌کارهای متنوع در اقتصادسبز 116
اقتصادسبز آنلاین: یکصدوشانزدهمین شماره ماهنامه «اقتصادسبز» منتشر شد.

اقتصادسبز آنلاین: یکصدوشانزدهمین شماره ماهنامه «اقتصادسبز» منتشر شد.

در سرمقاله این شماره ماهنامه با عنوان «از سدشکنی کرونا تا دخالت در هیأت مدیره اتحادیه‌ها» که بخش اول آن به بررسی تأثیرات کرونا بر بخش‌های مختلف اقتصاد کشور پرداخته است می‌خوانیم: …ظهور ویروس کرونا در کنار تمام آسیب‌های جدی که به ارکان مختلف زندگی بشر وارد کرد نتایج قابل اعتنایی هم در بررسی سبک زندگی و ضرورت بازنگری در آن به همراه داشت. مصرف موادغذایی بسته‌بندی شده در شرایط کرونایی به‌خصوص در ماه‌های نخست شیوع بیماری سبب شد تا صنعت نان کشور با افزایش تقاضای چشمگیری مواجه شود که اگر توان بالای تولید دو تا سه برند اصلی این صنعت نبود، امروز کشور با افزایش چشمگیر سرانه مصرف نان‌های بسته‌بندی مواجه نبود.
«صیادان ماهی تا قبل از تأسیس شیلات ایران حال خوشی نداشتند» عنوان گزارش اصلی این شماره «اقتصادسبز» به قلم توانای یحیی امیری دبیرگروه گزارش ماهنامه است که در آن به بررسی مشکلات صید و صیادی و بازار فروش ماهی پرداخته شده است.

بیشتر بخوانید: نمایشگاه IBATECH ISTANBUL 2021

گزارش مبسوط مراسم رونمایی از کتاب قرن صنعت غذا با حضور دبیرکل اتاق ایران و مدیران تشکل‌های صنایع غذایی نیز در این شماره ماهنامه «اقتصادسبز» به زیور طبع آراسته شده است ودر آن از کتاب قرن صنعت غذا به‌ عنوان ارایه دهنده کامل‌ترین تصویر از صنعت غذای ایران یاد شده است.
گفت‌وگو با حسین مصطفی‌زاده، مالک بیژن، با عنوان «رموز اداره کسب و کارهای متنوع توسط نابغه کارآفرینی» عنوان دیگر گزارش این شماره «اقتصادسبز» است که خواندن آن برای فعالان اقتصادی و کارآفرینان اقتصادی خالی از لطف نخواهد بود.
افزایش انگیزه کشت کار در بخش کشاورزی با حذف ارز 4200 تومانی، پایان رانت و فساد ارز دولتی، مروری بر آخرین وضعیت شاخص‌های اقتصاد ایران و جهان، حذف گوشت از سبد غذایی خانوار تا 15 سال آینده، اخبار برندها، پست مدرن، نگاهی به تعامل صنعت غذا با بحران کرونا و گفت‌وگو با مدیرعامل شرکت Hershey ، نوآوری‌های بسته‌‌بندی جهان، توسعه بازار جهانی تجارت الکترونیک و موادغذایی نقاط قوت پاندمی کرونا، بایدها و نبایدهای مصرف برنج، «‌کرمونا» تازه نفسی 50 ساله، شگفتی‌های سرکه سیب، دنیای نمایشگا‌ها و اخبار تغذیه در مورد فواید مصرف میوه‌ها با رنگ بنفش از جمله مطالب خواندنی این شماره «اقتصادسبز» است.

علاقه‌مندان جهت مطالعه منظم این نشریه می‌تواند با شماره تلفن 66560681 تماس حاصل نمایند.