روشنایی چراغ صنعت نمایشگاهی با «ایران آگروفود 2020»
روشنایی چراغ صنعت نمایشگاهی با «ایران آگروفود 2020»

مهندس محمدرضا جمشیدی حدود یک ماه پیش بود که در فضای کرونایی کشور که بسیاری بر این باور بودند که حتی شرایط برای برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی آن هم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مناسب نیست، نمایشگاه شیرینی و شکلات به واقع کام مجریان صنعت نمایشگاهی را شیرین کرد تا صنعت غذا پرچمدار حیات صنعت نمایشگاهی البته […]

مهندس محمدرضا جمشیدی

حدود یک ماه پیش بود که در فضای کرونایی کشور که بسیاری بر این باور بودند که حتی شرایط برای برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی آن هم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مناسب نیست، نمایشگاه شیرینی و شکلات به واقع کام مجریان صنعت نمایشگاهی را شیرین کرد تا صنعت غذا پرچمدار حیات صنعت نمایشگاهی البته با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی باشد.
البته نمی‌توان از همت بلند مدیریت شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران به راحتی عبور کرد که با حمیت مثال زدنی خود نگذاشتند تا چراغ صنعت نمایشگاهی کشور خاموش شود که قطعاً اهمیت این دستاورد برای هیچ فردی پوشیده نیست.
امروز هم نمایشگاه «ایران آگروفود» به عنوان یکی از موفق‌ترین نمایشگاه‌های تخصصی کشور گشایش می‌یابد، نمایشگاهی که به‌عنوان بین‌المللی‌ترین نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی و کشاورزی بی‌شک در طول سال‌های گذشته به مثابه آئینه تمام نمایی، تصویری شایسته از این صنعت برای جهانیان به تصویر کشیده است و به رغم تحریم‌ها سال گذشته با گردهم آوردن 925 شرکت داخلی و خارجی، «آگروفود 2019» را به‌عنوان یکی از پرمخاطب‌ترین نمایشگاه‌های سال 1398 معرفی کرده بود، اما ‌امسال این نمایشگاه نیز شاید به تاسی از فضای خاص کرونایی کشور و یا شاید هم احتیاط برگزارکنندگان در فضایی کنترل شده‌تر در حال برگزاری است.
مشارکت‌کنندگان در سالن‌های 9 و 8- 11 و 10 -7 6 و 5 گردهم آمده‌اند تا بار دیگر تصویری از توانایی‌های صنعت غذا در روزهای کرونایی را به مخاطبان تخصصی‌شان نشان دهند.
جدای از همه تفسیرهایی که پیرامون برگزاری نمایشگاه‌ها در شرایط خاص این روزها مطرح است، به نظر می‌رسد با برگزاری دو نمایشگاه موفق صنایع غذایی کار برای برگزاری سایر نمایشگاه‌ها تسهیل‌تر شده باشد.
به‌هرحال به مدیران شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی، مجریان نمایشگاه «ایران آگروفود» و بازدیدکنندگانی که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مانع خاموش شدن چراغ صنعت پرمزیت نمایشگاهی کشور می‌شوند خدا قوت می‌گوییم.

  • نویسنده : محمدرضا جمشیدی