رونمایی از نخستین بیسکویت بدون قند واقعی (کمتر از نیم درصد) در ایران
رونمایی از نخستین بیسکویت بدون قند واقعی (کمتر از نیم درصد) در ایران
اقتصادسبز آنلاین: شرکت بیسکویت فرخنده همزمان با شصتمین سالروز تأسیس این شرکت از محصول نسل جدید خود رونمایی کرد.

اقتصادسبز آنلاین: شرکت بیسکویت فرخنده همزمان با شصتمین سالروز تأسیس این شرکت از محصول نسل جدید خود رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار ما، بیسکویت بدون قند فرخنده تولید شده برای اولین‌بار در کشور (قند کمتر از نیم درصد و مطابق استانداردهای جهانی) و با شرایط زیر:
• براساس معتبرترین استانداردهای بین المللی در کشورهای آمریکا و کانادا و اتحادیه اروپا و تعریف صحیح از محصول بدون قند.
• محصولات ایرانی دیگری که تا حالا به عنوان بدون قند معرفی شده اند، واقعا عاری از قند نیستند.
• بیسکویت بدون قند فرخنده، اولین محصول بدون قند واقعی در ایران است.فرخنده برای اولین بار یک بیسکویت بدون قند به معنای واقعی و حرفه‌ای تولید کرده که توسط آزمایشگاه‌های معیار که همکار اداره استاندارد و سازمان غذا و دارو هستند، تایید شده است.
• در این محصول ترکیبی از شیرین‌کننده‌های مورد تایید اداره کل استاندارد ایران و سازمان غذا و دارو و همچنین استانداردهای بین المللی در کشورهای آمریکا و کانادا و اتحادیه اروپا استفاده شده است که این شیرین‌کننده‌ها بدون ضرر هستند و جذب بدن نمی‌شوند و حتی شیرین‌کننده مناسبی برای دیابتی‌هاست.

بیشتر بخوانید: هر ایرانی چقدر زعفران مصرف می کند؟

گروه بیسکویت 4 شهد و 3 غله در صف مقدم بیسکویت‌های نسل جدید اولین محصولی که در سال 1400 پس از گذراندن فازهای مطالعاتی و تحقیقاتی گسترده و بنا به درخواست عده زیادی از مصرف‌کنندگان در گروه چند غله‌ها تولید و روانه بازار شد، بیسکویت 4 شهد و 3 غله بود.
این محصول از هر نظر سرآغازی برای تولید یک نسل جدید و متفاوت از بیسکویت‌ها در فرخنده است؛ چه از نوع بسته‌بندی و چه از نوع سلامت‌محوری در تولید بیسکویت.
قند و شیرینی این بیسکویت کاملا طبیعی است، چرا که در تولید آن از ۴ شهد شیرینِ خرما، انگور، توت و انجیر استفاده شده است.
در این بیسکویت از ۳ غله مغذی جو پرک، آرد گندم و آرد برنج و همچنین ادویه‌جاتی مانند دارچین، دانه گشنیز، زیره سبز و رازیانه استفاده شده است.
غلات و شهدهایی که در پخت این بیسکویت سلامت‌محور استفاده شده، آن را از بکار بردن هرگونه اسانسی بی‌نیاز کرده است. در واقع برای عطر و طعم این محصول تنها از غلات و ادویه جات طبیعی استفاده شده و هیچگونه اسانسی در آن به‌کار نرفته است.