طرح‌های چندبعدی برای بسته‌های خشکبار Tet
طرح‌های چندبعدی برای بسته‌های خشکبار Tet
اقتصاد‌سبز آنلاین: طی سه ماه اخیر کمپانی تولیدکننده خشکبار ویتنام به نام «Tet» برای نخستین‌بار جشنواره‌ای را با عنوان برترین ایده‌های سه بعدی و چهار بعدی در بسته بندی محصولات برگزار کرد که مورد استقبال مخاطبان بی‌شماری نیز قرار گرفت.

اقتصاد‌سبز آنلاین: طی سه ماه اخیر کمپانی تولیدکننده خشکبار ویتنام به نام «Tet» برای نخستین‌بار جشنواره‌ای را با عنوان برترین ایده‌های سه بعدی و چهار بعدی در بسته بندی محصولات برگزار کرد که مورد استقبال مخاطبان بی‌شماری نیز قرار گرفت.

در این میان طرح‌های ارسال شده در مدت زمان مقرر بررسی و کارشناسی شدند و در نهایت چندین طرح از سوی داوران انتخاب شدند. سپس طرح‌های برتر علاوه بر به نمایش گذاشتن در سایت کمپانی «Tet»، به بخش اجرا واگذار شدند. همچنین طراحان این طرح‌های برتر سه بعدی و چهار بعدی علاوه بر اینکه مورد تقدیر قرار گرفتند، به استخدام کمپانی فوق درآمده و مقرر شده در هر فصل ایده و طرح‌های خود را برای بسته‌بندی محصولات جدید «Tet» ارایه دهند.

بیشتر بخوانید: عملیات خرید تضمینی دانه روغنی کلزا کلید خورد

این طرح‌ها برگرفته از داستان‌های معنوی است که با روح مشتریان در ارتباط است. به گونه ای که وقتی مشتریان به این بسته‌ها نگاه می‌کنند، احساس آرامش و محبت را به خوبی درک خواهند کرد. این در حالی است که در مدت زمان کوتاهی بسته‌های جدید حشکبار «Tet» با طرح‌های شمع و گلدان فانتزی به صورت چهار بعدی به بازار آمده است که مورد استقبال بسیاری از مشتریان این محصولات قرار گرفت. همچنین به‌زودی بسته‌های جدید با طرح‌های چهار بعدی انیمیشنی به بازار عرضه خواهد شد.