لزوم بازاریابی و برندسازی در حوزه آبزی‌پروری
لزوم بازاریابی و برندسازی در حوزه آبزی‌پروری
اقتصادسبز آنلاین: رییس سازمان شیلات با بیان اینکه رویکرد توسعه شیلات مبتنی بر توسعه آبزی‌پروری است، گفت: با افزایش تولید در این حوزه، باید توجه بیشتری به بازاریابی، برندسازی، توسعه صادرات و آموزش نیروی انسانی انجام شود و این مساله می‌تواند ارزش‌های بیشتری برای ما بیافریند.

اقتصادسبز آنلاین: رییس سازمان شیلات با بیان اینکه رویکرد توسعه شیلات مبتنی بر توسعه آبزی‌پروری است، گفت: با افزایش تولید در این حوزه، باید توجه بیشتری به بازاریابی، برندسازی، توسعه صادرات و آموزش نیروی انسانی انجام شود و این مساله می‌تواند ارزش‌های بیشتری برای ما بیافریند.

به گزارش خبرنگار ما، نبی‌الله خون‌میرزایی، رییس سازمان شیلات در آیین انعقاد تفاهم‌نامه سه‌جانبه مرکز ملی توسعه و توان‌افزایی شیلات ایران که امروز (۲۱ بهمن‌ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: ظرفیت شیلات در استان خوزستان به عنوان یک ظرفیت مهم در اقتصاد استان مطرح است؛ استان خوزستان امروز روی سکوی اول آبزی‌پروری کشور است و وقتی استانی در این شرایط قرار می‌گیرد، افق‌های بلندی پیش روی خود می‌بیند و طبیعتا مسئولیت بیشتری خواهد داشت. این دستاورد، با کاری طاقت‌فرسا و پشتیبانی بی‌دریغ به دست آمده است.

بیشتر بخوانید: «اوریگو» جایزه «بسته‌بندی» می‌دهد

اپلیکیشن Salad Recipes

به گزارش ایسنا، وی افزود: رویکرد توسعه شیلات مبتنی بر توسعه آبزی‌پروری است و خوشبختانه در استان خوزستان این رویکرد دنبال می‌شود. با افزایش تولید در این حوزه، باید توجه بیشتری به بازاریابی، برندسازی، توسعه صادرات و آموزش نیروی انسانی انجام شود و این مساله می‌تواند ارزش‌های بیشتری برای ما بیافریند.
رییس سازمان شیلات تصریح کرد: با همکاری خوبی که همکاران ما در مجموعه شیلات استان خوزستان دارند و همچنین پشتیبانی‌هایی که از سوی وزارت کار صورت گرفته، می‌توان راحت‌تر و در زمان کوتاه‌تر به اهداف رسید.
وی با تقدیر از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دلیل انتخاب استان خوزستان برای انعقاد تفاهم‌نامه سه‌جانبه گفت: مطمئن هستم با این رویکرد دغدغه‌ها رفع خواهد شد و امیدواریم این طرح همراه با توفیق و قابل الگوسازی برای سراسر کشور باشد. / ایسنا