نرخ هر کیلو تخم‌مرغ و مرغ زنده اعلام شد
نرخ هر کیلو تخم‌مرغ و مرغ زنده اعلام شد
اقتصادسبز آنلاین: رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: نرخ هر کیلو تخم‌مرغ ۱۲ هزار تومان و هر کیلو مرغ زنده ۱۴ هزار تومان مصوب شده است.

اقتصادسبز آنلاین: رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: نرخ هر کیلو تخم مرغ ۱۲ هزار تومان و هر کیلو مرغ زنده ۱۴ هزار تومان مصوب شده است.

به گزارش خبرنگار ما، عباس قبادی، دبیر ستاد تنظیم بازار، در نشست امروز ستاد تنظیم بازار اظهار کرد: توزیع کالاهای مصرفی بدون وقفه انجام می‌شود و گزارش‌های جدید به دست آمده هم از بهبود وضعیت بازار خبر می‌دهند. در حال حاضر ذخایر خوبی داریم و تصمیمات خوبی هم برای ترخیص کالاها از بنادر گرفته شده است.
او ادامه داد: در حوزه مرغ و تخم‌مرغ، موضوع جوجه ریزی پیگیری شده تا با توزیع مناسب نهاده‌های دامی، شرایط بهبود پیدا کند.
این مقام مسئول با اشاره به موضوع عرضه روغن اظهار کرد: در حال حاضر در سطح عرضه مشکلی وجود ندارد و امیدوار هستیم با اقدامات انجام شده تا پایان هفته بازار روغن سر و سامان بگیرد.
به گفته قبادی برای صنوف مختلف از جمله قنادی‌ها هم سهمیه جداگانه‌ای برای روغن، تعیین شده است.
او افزود: در بازار گوشت قرمز هم ثبات مناسبی برقرار است و هماهنگی مناسبی با میادین میوه و تره‌بار انجام شده تا گوشت با قیمت مناسب به دست مردم برسد.
قبادی تصریح کرد: برای پایان سال از همین حالا روند تامین میوه و مرکبات و ذخیره سازی آن را در دستور کار قرار داده‌ایم و امیدوار هستیم در رابطه با این موضوع همکاری‌های لازم وجود داشته باشد.
عباس تابش رییس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان بیان کرد: اخیرا قیمت مرغ زنده و تخم مرغ را اعلام کردیم و با توجه به بهبود روند ترخیص و تامین نهاده‌ها شاهد بهبود شرایط بازار مرغ و تخم مرغ هستیم.
او افزود: کارشناسان ما به صورت آنلاین(برخط) مراکز متخلف را شناسایی خواهند کرد.
این مقام مسئول تصریح کرد: نرخ هر کیلو تخم مرغ ۱۲ هزار تومان و هر کیلو مرغ زنده ۱۴ هزار تومان مصوب شده است. بر این اساس کسبه و تولیدکنندگان باید قیمت‌ها را رعایت کنند تا مشمول برخورد بازرسان سازمان حمایت نشوند.
به گفته این مقام مسئول در تامین نهاده‌ها هم روند تامین انجام شده و برای رسیدن به دست تولیدکنندگان به همکاری وزارت جهاد کشاورزی نیاز است. / باشگاه خبرنگاران جوان