کمپانی «Hell Yeah» با شخصیت آتشین می‌آید
کمپانی «Hell Yeah» با شخصیت آتشین می‌آید
اقتصاد سبز: «Hell Yeah» برای نخستین بار اقدام به طراحی یک شخصیت جدید به نام «آتشین» کرده است که در کنار برند خود و در بسته بندی‌های جدید مواد غذایی اش به نمایش در می‌آید.

اقتصاد سبز: «Hell Yeah» برای نخستین بار اقدام به طراحی یک شخصیت جدید به نام «آتشین» کرده است که در کنار برند خود و در بسته بندی‌های جدید مواد غذایی اش به نمایش در می‌آید.

Hell Yeah که یکی از تولیدکنندگان بزرگ سس و چاشنی در انگلستان به شمار می‌رود، تصمیم دارد حجم سرمایه‌گذاری خود را تا دو برابر افزایش داده و از این طریق حجم صادراتش را نیز به همان میزان رشد دهد. از این‌رو این کمپانی انگلیسی در نظر دارد محصولات خود را که در حجم و تنوع بیشتری عرضه می‌شوند، با شخصیت سازی‌های مختلفی به بازار وارد کند.

بیشتر بخوانید: «سفرنامه مقصود جهان»؛ بازکاوی نثر قاجاریه در اثری از عصر فتحعلی‌شاهی

این اقدام سبب می‌شود تا تمام بسته‌بندی‌های محصولات «Hell Yeah» در فواصل دور نیز قابل شناسایی شوند. همچنین یکی دیگر از اهداف «Hell Yeah» برای ایجاد این شخصیت آتشین، تبلیغات سریالی در تلویزیون‌های انگلستان است تا به توسعه خدمات و فروش محصولات این کمپانی کمک کند. این شخصیت جدید آتشین از نماهای مختلف متفاوت به نظر می‌رسد و در هر زاویه‌ای شعله‌های آتش در اشکال مختلف و البته جذاب به نمایش درمی آیند. این شعله‌ها با ماکت‌های چند بعدی طراحی شده‌اند که از فاصله دور کاملا جذاب و دیدنی نمایان شده تا توجه هر رهگذری را به سوی خود جلب کنند.