کمپین تلویزیونی بسته‌بندی برندهای نوشیدنی
کمپین تلویزیونی بسته‌بندی برندهای نوشیدنی
اقتصادسبز آنلاین: کمپانی Orangina، یکی از تولیدکنندگان انواع آبمیوه‌های ارگانیک در جهان، اقدام به راه‌اندازی کمپین تبلیغاتی مخصوص بسته بندی نوشیدنی کرده است تا هم ساعات تفریحی را برای مخاطبان به ارمغان آورد و هم میزان فروش محصولات خود را افزایش دهد.

اقتصادسبز آنلاین: کمپانی Orangina، یکی از تولیدکنندگان انواع آبمیوه‌های ارگانیک در جهان، اقدام به راه‌اندازی کمپین تبلیغاتی مخصوص بسته بندی نوشیدنی کرده است تا هم ساعات تفریحی را برای مخاطبان به ارمغان آورد و هم میزان فروش محصولات خود را افزایش دهد.

این کمپانی از سایر برندهای بزرگ نوشیدنی جهان دعوت به‌عمل آورده تا در این کمپین تلویزیونی شرکت کرده و فیلم و تیزرهای تبلیغاتی اختصاصی خود را که در آن ایده‌های خلاقانه بسته‌بندی انواع نوشیدنی‌ها را به نمایش در می‌آورند، ارایه دهند. این در حالی است که برخی از برندها می‌توانند حتی به صورت مشترک با سایر برندهای مرتبط تیزرها و فیلم‌های کوتاه خود را تولید کنند. در واقع پیشنهاد شده است برندهای مطرح نوشیدنی جهان می‌توانند فیلم‌های کوتاه تبلیغاتی مخصوص بسته‌بندی محصولات خود را به‌صورت مشترک با یکدیگر تولید کنند که در این فیلم‌ها مزایای هر یک از محصولات به‌همراه نوع بسته‌بندی ویژه آن‌ها آورده شود. از این رو مخاطبان با مشاهده این فیلم‌های تبلیغاتی نه تنها می‌توانند با برندهای بزرگ این حوزه آشنا شوند، بلکه با اطمینان خاطر قادر خواهند بود برترین‌ها را انتخاب کنند. همچنین برندهایی که خلاقیت بالایی در بسته‌بندی نوشیدنی‌های خود دارند، همیشه در صدر باقی مانده و در ذهن مخاطبان ثبت خواهند شد.