«کِیلون» همچنان طبیعی‌ترین برند شیرینی اروپا
«کِیلون» همچنان طبیعی‌ترین برند شیرینی اروپا
اقتصاد‌سبز آنلاین: کمپانی کِیلون که یکی از حرفه ‌ای ‌ترین تولیدکنندگان انواع بیسکوئیت، کیک و شیرینی در منطقه اروپا به شمار می‌‌رود، به دلیل استفاده از گیاهان طبیعی و مواد خوراکی گیاهی ...

اقتصاد‌سبز آنلاین: کمپانی کِیلون که یکی از حرفه ‌ای ‌ترین تولیدکنندگان انواع بیسکوئیت، کیک و شیرینی در منطقه اروپا به شمار می‌‌رود، به دلیل استفاده از گیاهان طبیعی و مواد خوراکی گیاهی در تولید انواع محصولات خود از سال 2012 میلادی عنوان طبیعی ‌ترین برند شیرینی و بیسکوئیت در منطقه را از آن خود کرده و هم اکنون نیز تولیدکننده دیگری نتوانسته در این زمینه با آن رقابت کند.

سالانه بزرگترین برندهای تولیدکننده شیرینی، کیک و بیسکوئیت اروپا گردهم می‌‌آیند و برای کاربرد بیشترین فرآوری‌‌های طبیعی و گیاهی در تولیدات خود، طرح و برنامه‌‌های جدیدی را دریافت می‌‌کنند. این تولیدات گیاهی که در تامین سلامت مصرف‌ کنندگان و محافظت از محیط‌‌زیست بسیار مؤثر هستند، در کاهش هزینه‌‌های تولید برندهای جهانی این حوزه تأثیر چشمگیری خواهند داشت. کمپانی کِیلون در تولید برخی از محصولات خود تا بیش از 85 درصد از انواع افزودنی‌‌های طبیعی و مواد گیاهی استفاده می‌‌کند که برای بدن هیچ‌ گونه عارضه ای ندارند. همین امر سبب شده طی سال‌های اخیر همچنان بیشترین درصد رضایتمندی مشتری به گروه تولیدی کِیلون اختصاص یابد. هر‌یک از ترکیبات گیاهی انواع شیرینی و بیسکوئیت‌های کمپانی کِیلون (Ceylon) در لابراتوارهای تخصصی با حضور بزرگترین محققان و کارشناسان به ‌دست می‌‌آیند و سرانجام با برآورد سنین مختلف مصرف‌ کنندگان تولید می‌‌شوند.