اقتصادسبز آنلاین: کمپانی Doritos که از برندهای معروف تولیدکننده انواع چیپس طعمدار در ایالات متحده آمریکا و سایر کشورهای جهان به شمار میرود، از سال 1964 میلادی رسما به عنوان یک شرکت تابعه کمپانی «پپسی» کار خود را آغاز کرده است.
تیم طراحی کمپانی «پپسی» به تازگی از سری جدید طراحیهای بستههای چیپس و خوراکی این شرکت تابعه رونمایی کرده که نقوش طراحی شده بر روی آنها متحرک بوده و در هر زاویه ای تغییر رنگ میدهند. در واقع هنگامیکه کاربر بسته «دوریتو» را در دست میگیرد و آن را تکان میدهد، یک نوع پیل سوختی را فعال میکند که در اثر آن چراغهای رنگارنگی روشن و خاموش میشوند و نقوش برجسته ای بر روی آن نمایان میشود. هرکدام از این نقوش نشانی از بازیهای اینترنتی مورد پسند کودکان و نوجوانان هستند که یادآور خاطراتی درخشان و جذاب در ذهن آنها خواهند بود.
بیشتر بخوانید: تورق کارنامه 8 ماهه وزیر آکادمیک جهادکشاورزی
همچنین این نقوش اِلِمانهایی از آن بازیهای معروف را در خود جای داده اند که هر یک میتوانند برای مصرف کنندگان بسیار دیدنی و جاب باشند. بنابراین بستههای جدید «دوریتو» که در آینده ای نزدیک به بازار عرضه خواهند شد، همگی این قابلیت را دارند که تا سالها به عنوان یادگاری از آن بازی به یادماندنی، در اتاق یا ویترین کاربران کودک و نوجوان باقی بمانند. تاکنون مقرر شده حدود 77 بازی تأثیرگذار جهانی بر روی بستههای جدید این کمپانی نقش ببندند و در اختیار کاربران قرار بگیرند.