بازار 5 هزار میلیون دلاری مالت
بازار 5 هزار میلیون دلاری مالت
اقتصادسبز آنلاین: پیش‌بینی می‌شود ارزش بازار جهانی مالت طی سال 2022 تا 2032 میلادی با رشد سالانه 3.3 درصدی به ثبت برسد.

سرویس‌بین‌الملل: پیش‌بینی می‌شود ارزش بازار جهانی مالت طی سال 2022 تا 2032 میلادی با رشد سالانه 3.3 درصدی به ثبت برسد. بر اساس پیش بینی‌ها، ارزش این بازار در سال 2032 به 5119.0 میلیون دلار خواهد رسید در حالی که در سال 2022 ارزش این بازار 3699.8 میلیون دلار به ثبت رسید.
س.مالت از غلات با استفاده از فرآیند مالت‌سازی مبتنی بر جوانه‌زنی جزئی ساخته می‌شود که ترکیبات غذایی ذاتی غلات را اصلاح می‌کند. مالت معمولاً از جو (کمتر از برنج، گندم، ذرت و چاودار) تهیه می‌شود. از مالت در تولید مواد غذایی پخته شده مانند نان، شیرینی، نان مالت و چای غنی و همچنین شیرینی‌هایی مانند شیک مالت دار، سرکه مالت و نوشیدنی‌های طعم دار استفاده می شود. جو مالت یکی از مواد تشکیل دهنده در آرد مخلوط است که برای تهیه مخمر نان و سایر محصولات استفاده می شود.

چشم‌انداز تاریخی و پیش بینی آینده بازار مالت
در سال 2017میلادی، ارزش بازار مالت 2/3085 میلیون دلار بود. بین سال‌های 2017 و 2021میلادی بازار مالت با رشد سالانه 3.7 درصدی افزایش یافت. در سال 2021میلادی ارزش بازار محصولات حاوی مالت به 3567.8 میلیون دلار رسید.
از عواملی که منجر به گسترش این بازار شده کاربرد گسترده مالت در صنایع غذایی است. استفاده از عصاره‌های مختلف مالت در محصولات آشپزی فرصت‌هایی را برای این بخش فراهم می‌کند.
در طول دوره پیش‌بینی از سال 2022 تا 2032میلادی ، بازار جهانی مالت قرار است شاهد رشد سالانه 3.3 درصدی باشد.

ایالات متحده بزرگترین بازار مالت
بزرگترین بازار مالت در جهان مدتهاست که متعلق به ایالات متحده آمریکا است. در میان تمام بازیگران اصلی، ایالات متحده بالاترین میزان تولید و مصرف را دارد.

چگونه آسیا-اقیانوسیه به بزرگترین بازار مالت تبدیل شد؟
بزرگترین بازار مالت در حال حاضر در منطقه آسیا و اقیانوسیه است.
بیش از 4 میلیارد نفر یا بیش از نیمی از جمعیت جهان در منطقه آسیا و اقیانوسیه زندگی می کنند.
این نشان می دهد که بازار مالت در این منطقه پتانسیل بسیار بالایی دارد. علاوه بر این، اقتصاد این منطقه به سرعت در حال گسترش است که تقاضای مالت را افزایش می دهد.
رشد تقاضا در بازار مالت آلمان در سال‌های اخیر، تقاضا برای مالت در بازار آلمان رشد قابل توجهی داشته است. این به‌دلیل تعدادی از عوامل است، از جمله محبوبیت روزافزون دمنوش‌های خانگی.

استفاده از مالت در داروسازی
از مالت در صنعت داروسازی برای ساخت داروها و مکمل‌های ضروری برای سلامت انسان استفاده می‌شود. مالت منبعی از مواد مغذی ضروری برای بدن است و همچنین دارای خواص ضد عفونی کننده و ضد باکتریایی است.
عصاره مالت در بسیاری از داروهای مختلف از جمله شربت سرفه و پمادها استفاده می‌شود. از شربت مالت به عنوان شیرین کننده در برخی داروها نیز استفاده می‌شود.
چشم انداز رقابتی
شرکت‌های صنعت مالت همیشه نوآوری‌های جدیدی برای برآورده کردن خواسته‌های در حال تغییر مصرف‌کنندگان و تصرف گسترده‌ترین بازار معرفی می‌کنند. کسب و کارها همچنین بر گسترش شبکه‌های توزیع خود برای دسترسی به بازارهای جدید تمرکز می کنند.
در ادامه به برخی از شرکت‌های بزرگ این صنعت اشاره می‌کنیم.

Crisp Malting Group Ltd

Muntons Malt plc

Malteurop

Cargill

GrainCorp

در ادامه به انواع تقسیم بندی بازار جهانی مالت می‌پردازیم.
بر اساس نوع:
عصاره مایع – عصاره خشک – آرد مالت
بر اساس منبع: جو – گندم – چاودار
بر اساس منطقه:
آمریکای شمالی – آمریکای لاتین
اروپای غربی – اروپای شرقی
آسیا و اقیانوسیه – خاورمیانه و آفریقا

سوالات متداول
ارزش بازار مالت چقدر است؟
ارزش بازار مالت در سال 2022میلادی 3699.8 میلیون دلار به ثبت رسید.
انتظار می‌رود بازار مالت با چه نرخی افزایش یابد؟ انتظار می‌رود بازار مالت با رشد سالانه 3.5 درصدی همراه باشد.
کدام کشورها عمده تقاضا برای بازار مالت هستند؟ ایالات متحده آمریکا، چین، کانادا، آلمان، چین هند و بریتانیا کشورهای عمده‌ای هستند که تقاضا برای بازار مالت را افزایش می‌دهند.
بازار مالت چین با چه نرخی رشد خواهد کرد؟
پیش‌بینی می‌شود که بازار مالت چین در ده سال آینده با رشد سالانه حدود 5.6 درصدی همراه باشد.
5 بازیکن برتر فعال در بازار مالت چه کسانی هستند؟ انتظار می‌رود که گروه مالتینگ کریسپ شرکت مانتنز مالت، گروه مالت کریسپ، ‌هاینکن و گروه مالتیوروپ، بازیگران اصلی این بازار باشند.
چشم‌انداز تقاضا برای بازار مالت چگونه است؟
پیش‌بینی می‌شود که بازار جهانی مالت تا پایان سال 2032میلادی از 5119.0 میلیون دلار فراتر رود.

 

 

اقتصادسبز آنلاین / اقتصاد سبز آنلاین / اقتصادسبز / اقتصاد سبز / صنایع غذایی / صنعت غذا / کشاورزی / پایگاه خبری صنعت غذا