رضایت حداکثری مشارکت‌کنندگان در «ایران اگروفود»
رضایت حداکثری مشارکت‌کنندگان در «ایران اگروفود»
سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی «ایران اگروفود» سه روز پر استقبال را سپری کرد و به واپسین روز برگزاری‌اش رسید.

مهندس محمدرضا جمشیدی

سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی «ایران اگروفود» سه روز پر استقبال را سپری کرد و به واپسین روز برگزاری‌اش رسید.

آوردگاهی که چند سالی است به عنوان مهم‌ترین، اثرگذارترین و جامع‌ترین گردهمایی فعالان صنایع غذایی مطرح شده و امسال یکی از پراستقبال‌ترین درخواست‌های اخذ غرفه را سپری کرد و در اعطای غرفه به بسیاری از متقاضیان ناکام ماند و بسیاری از مشارکت‌کنندگان حاضر نیز از کمبود فضا و دریافت غرفه کوچکتر از متراژ موردنظرشان گلایه‌مند هستند.
سومین روز، پرازدحام‌ترین روز «ایران اگروفود» بود، به‌طوری که از ساعت 11 صبح تا واپسین دقایق برگزاری نمایشگاه بسیاری از سالن‌ها جای سوزن انداختن نداشت.
نکته جالب توجه این‌که برخلاف بسیاری از نمایشگاه‌های تخصصی که حضور پرشمار افراد غیرمتخصص آزار دهنده می‌شود، امسال اکثر غرفه‌داران از حضور در نمایشگاه و منعقد کردن قراردادهای همکاری، رضایتمندی بسیاری داشتند.
یکی از مدیران مطرح صنعت غذا که در سالن 7 غرفه فعالی دارد، معتقد است که با توجه به گستردگی صنعت غذا و نقشی که در امنیت غذایی کشور ایفا می‌کند، زمان 4 روزه برگزاری کافی نیست و شایسته است برگزارکنندگان تمهیداتی اتخاذ کنند تا در آینده زمان برگزاری این نمایشگاه بیشتر شود تا مشارکت‌کنندگان از حضور در این گردهمایی بزرگ دستاوردهای بهتری داشته باشند.
برخلاف روز نخست، از روز دوم شاهد اندیشیدن تمهیدات راهنمایی و رانندگی بهتری در خیابان‌های اطراف نمایشگاه بودیم و به‌طور کلی عظمت نمایشگاه «ایران اگروفود» و میزان استقبال بازدیدکنندگان و متخصصان از این گردهمایی نشان داد ساختار نمایشگاهی کشور کمبودهایی دارد که باید رفع گردد.
شاید تفکیک این نمایشگاه به دو نمایشگاه و حذف برخی گروه‌های حاضر در «ایران اگروفود» نظیر شرکت‌های ماشین‌سازی صنایع غذایی که در بخش ایران فودتک مستقر هستند بتواند بسیاری از مشکلات ساختاری فعلی را مرتفع کند.

 
 

اقتصادسبز آنلاین / اقتصاد سبز آنلاین / اقتصادسبز / اقتصاد سبز / صنایع غذایی / صنعت غذا / کشاورزی / پایگاه خبری صنعت غذا

 

  • نویسنده : محمدرضا جمشیدی