سه احراز نشده‌ای که هر‌کدام می‌توانستند یک رییس‌جمهور شش‌دانگ باشند
سه احراز نشده‌ای که هر‌کدام می‌توانستند یک رییس‌جمهور شش‌دانگ باشند
محمدرضا اسکندری بزرگمردی دانا با سواد، سالم، خالص، نجیب، پرکار و مؤمن است که به درازی کوههای زاگرس طرح و برنامه وتجربه اجرا دارد او یک مدیر مقتدر، توانا، با انگیزه و بسیار دقیق است که سوابقش او را یک مدیر منجی و سازمان یافته و بدون هرگونه خطایی نشان می‌دهد.

دکتر محمدحسین شهسوار *

محمدرضا اسکندری بزرگمردی دانا با سواد، سالم، خالص، نجیب، پرکار و مؤمن است که به درازی کوه‌های زاگرس طرح و برنامه وتجربه اجرا دارد او یک مدیر مقتدر، توانا، با انگیزه و بسیار دقیق است که سوابقش او را یک مدیر منجی و سازمان یافته و بدون هرگونه خطایی نشان می‌دهد. او یک مرد غیور جنوبی است که سال‌ها در حساس‌ترین حوزه کاری در جنوب کشور خدمات شایسته‌ای را انجام داد و بعد کار بزرگ خودکفایی گندم را رقم زد و با دستی پر از تجربه، وزارت جهاد کشاورزی طلایی و کارآمد با بهترین بازده و سالم ترین مدیران را اداره کرد. او با یک کوله بار از تخصص و سابقه خدمتگزاری منسوبان شهدای گرانقدر را پذیرفت و آنچنان خوب عمل کرد که سیزده سال مدال این افتخار برگردنش برق می‌زد. او حالا یک مرد تمام و کمال ۶۰ ساله و پرو پیمان از سابقه و تجربه بود. هرچند یک استاد کشاورزی است، اما در اقتصاد برای گفتن حرف‌های زیادی دارد. احساس تکلیفش قابل تقدیر است و اگر رییس جمهور می‌شد، امنیت غذایی و اقتصادی نرمالی کشور را در بر می‌گرفت و من افتخار شاگردی او را دارم.
محمدشریعتمداری یک سیاستمدار کارکشته و چهارفصل است که هم ایران را خوب می‌شناسد و هم دنیا را او یک مدیر با سیاست و با کیاست است که حوزه‌‌های صنعت، تجارت، بازرگانی و معیشت مردم را خوب می‌شناسد و در دوران طلایی مدیریتش بی نقصان و بی ضعف مجموعه را اداره کرده است مردی ساده زیست و خاکی که آدم لذت می‌برد در زیر مجموعه اش خدمت کند و آنچنان محکم و استوار است که اگر رییس جمهور می‌شد امنیت اجتماعی جامعه در بالاترین ضریب قرار می‌گرفت. او یک مدیر ارشد با قابلیت جهانی است. فردی که حتی مدیریت سازمان ملل را می‌تواند عهده‌دار شود و به بهترین نحوه اداره کند و سربلندی و افتخار برای کشور کسب کند.
علی نیکزاد اعجوبه تصمیم های درست با سرعت و یک اجرا کننده قوی برنامه های سخت و ضربتی است. یک آذری پاکدست و غیور که ثابت کرده خواستن توانستن است. مدیری که اجرای برنامه‌هایش همواره از زمانبندی طرح‌هایش جلوتر بوده است. بزرگمردی که ثابت کرد حتی بدون منابع و فقط با ایثار و پشتکار می‌توان مثمر‌ثمر بود. او در اسمش هم ثمر نهفته است و شاید ثمرهایش برگرفته از ثمرین باشد. اگر او رییس جمهور می‌شد نخبگان و مجریان در سکوت، سکان سازندگی و اجرا را به‌دست می‌گرفتند و آهنگ سازندگی با صدای بلند در کشور می‌پیچید او یک رییس جمهور آچار بدست اجرایی بود که همه وعده های عمل نشده دولت‌های قبل را می‌توانست عملی کند او یک مرد عمل فوق کامل است.
البته بقیه احراز نشده ها هم مملو از قابلیت‌ها و توانایی‌ها بودند که قابل کتمان نیست.

*‌ اقتصاددان

 
 

اقتصادسبز آنلاین / اقتصاد سبز آنلاین / اقتصادسبز / اقتصاد سبز / صنایع غذایی / صنعت غذا / کشاورزی / پایگاه خبری صنعت غذا

 

  • نویسنده : محمدحسین شهسوار