فسادهای بزرگ در دل سامانه‌های دولتی است
فسادهای بزرگ در دل سامانه‌های دولتی است
اقتصادسبز آنلاین: رییس هیات مدیره کانون انجمن‌های صنفی صنایع غذایی ایران با بیان اینکه در مسابقه ناعادلانه غول تورم و افزایش حقوق کارگران، زندگی کارگران و بازنشستگان فلج شده است...

اقتصادسبز آنلاین: رییس هیات مدیره کانون انجمن‌های صنفی صنایع غذایی ایران با بیان اینکه در مسابقه ناعادلانه غول تورم و افزایش حقوق کارگران، زندگی کارگران و بازنشستگان فلج شده است، از مسعود پزشکیان خواست تا دولت وی لکه ننگ کوچک‌تر شدن سفره این اقشار را از پیشانی کشور پاک کند.

به گزارش خبرنگار «اقتصاد‌سبزآنلاین»، محمدرضا مرتضوی در گردهمایی بزرگ فعالان و حامیان بخش کشاورزی و صنعت غذا در حمایت از مسعود پزشکیان گفت: از نظر تولیدکنندگان تقسیم ناعادلانه فقر نمی‌تواند راه حلی برای بیماری کشور و شرایط این روزهای اقتصاد ایران باشد.
وی در ادامه اظهار داشت: بدون بازگشت به مسیر عقل و رشد و توسعه اقتصاد ملی از راه برقراری رابطه عادلانه و عزتمندانه با دنیا، ممکن نیست بتوانیم سرمایه‌های لازم را برای جبران عقب ماندگی کشور فراهم کنیم.
رییس هیات مدیره کانون انجمن‌های صنفی صنایع غذایی ایران با اشاره به این‌که در مسابقه ناعادلانه غول تورم و افزایش حقوق کارگران، زندگی کارگران و بازنشستگان فلج شده است، تصریح کرد: هر روز سفره کارگران کوچک تر شده است و دولت شما باید این لکه ننگ را از پیشانی مملکت پاک کند؛ به طوری که هیچ کارگری نباید شرمنده زن و بچه‌اش باشد.
مرتضوی با تاکید بر اینکه باید ایست و بازرسی‌های غیرضروری از پیش روی بخش تولید برداشته شود، گفت: سامانه‌ها هیچ خاصیتی به جز بزرگ کردن فساد ندارند و تمام فسادهای بزرگ در سیستم‌های این چنینی است.
رییس انجمن آردسازان ایران در ادامه خطاب به پزشکیان گفت: تولید اطلاعات و آمار یک باید است، اما منوط کردن ادامه کار به سیستم‌های غلط ریسک بزرگی را برای کشور به همراه دارد.
مرتضوی با بیان اینکه هیچ کشوری بدون داشتن روستاها و مزارع آباد، نمی‌تواند به زیست عزتمندانه ادامه دهد، عنوان کرد: از شما می خواهم که تلاش خود را برای ارایه راهکارهای علمی جهت آبادانی روستاهای کشور به کار بگیرید.

 

اقتصادسبز آنلاین / اقتصاد سبز آنلاین / اقتصادسبز / اقتصاد سبز / صنایع غذایی / صنعت غذا / کشاورزی / پایگاه خبری صنعت غذا