پیام سرپرست بانک کشاورزی به مناسبت روز جهاد‌کشاورزی
پیام سرپرست بانک کشاورزی به مناسبت روز جهاد‌کشاورزی
اقتصادسبز آنلاین: وهب متقی نیا سرپرست بانک کشاورزی با ارسال متنی ضمن گرامیداشت روز جهاد کشاورزی، این روز را به دکتر محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی و کارکنان این وزارتخانه تبریک گفت.

اقتصادسبز آنلاین: وهب متقی نیا سرپرست بانک کشاورزی با ارسال متنی ضمن گرامیداشت روز جهاد کشاورزی، این روز را به دکتر محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی و کارکنان این وزارتخانه تبریک گفت.
در پی متن این پیام را مشاهده می فرمایید.

بسم الله الرحمن الرحیم

«امروز کشور ما بیش از همیشه به امنیت غذایی احتیاج دارد، تا برای نانش، برای خوراک روزمره‌اش، برای روغنش، برای گوشتش محتاج کشورهای دیگر نباشد؛ محتاج کسانی که میتوانند در مقابل این عطیه، شرف او را مطالبه کنند، نباشد؛ امنیت غذایی برای کشور ما خیلی مهم است.»

(بخشی از بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با کشاورزان)

جناب آقای دکتر نیکبخت، وزیر محترم جهاد کشاورزی

باسلام و احترام
بی تردید وزارت جهادکشاورزی از زمان شکل گیری تاکنون در تاریخ درخشان فعالیت خود منشا خدمات فراوانی در راستای رونق تولید، امنیت غذایی، اشتغال، ثروت و رفاه عمومی کشور عزیزمان بوده است.
خدمات ارزشمندی که با بکارگیری نیروهای مردمی و در سایه فرهنگ انقلابی همرا ه با شور و نشاط خدمت به جامعه عزیز روستایی توانست نقش بسیار موثری در حمایت ازعامه مردم و کمک به توسعه و عمران مناطق روستایی و عشایری کشور ایفا نماید و امروزبا اتکا به توانمندی و تلاش جمیع همکاران، یکی از مهمترین ارکان پیشرفت تولید و اقتصاد مقاومتی به شمار می آید و شکی نیست که با رونق کشاورزی دانش بنیان بخش عمده ای از بار صادرات غیرنفتی کشور را نیز به دوش خواهد کشید.
این بانک همراستا با اهداف عالی و فعالیت های آن وزارتخانه محترم همواره کوشیده است تا همگام با تحولات نوین صنعت بانکداری دیجیتال در ارائه خدمات و محصولات نوین و تامین منابع مالی برای بخش کشاورزی و جلب اعتماد مشتریان و جامعه هدف، به ویژه کشاورزان عزیز، گام های موثری بردارد.
اینجانب به نمایندگی از همکاران بانک کشاورزی ضمن تبریک این روز خجسته و همچنین هفته جهادکشاورزی، دوام توفیق خدمت و تلاش های جنابعالی و مجموعه همکاران را از درگاه ایزد منان خواستارم و امیدوارم بتوانیم همچون گذشته به عنوان بازوی اقتصادی آن وزارت خانه محترم بیش از پیش در حمایت از بخش کشاورزی به عنوان یکی ازمهمترین بخش های بنیادین نظام اقتصادی کشور کوشا بوده و در سایه توجهات باریتعالی در تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری، همواره افتخار خدمت رسانی به مردم عزیزکشورمان را داشته باشیم. / بانک کشاورزی

وهب متقی نیا

 

اقتصادسبز آنلاین / اقتصاد سبز آنلاین / اقتصادسبز / اقتصاد سبز / صنایع غذایی / صنعت غذا / کشاورزی / پایگاه خبری صنعت غذا