چالش‌های قیمت‌گذاری دستوری در «اقتصادسبز» خردادماه
چالش‌های قیمت‌گذاری دستوری در «اقتصادسبز» خردادماه
اقتصادسبز آنلاین: یکصدوپنجاه و پنجمین شماره نشریه «اقتصادسبز» ویژه خردادماه حاوی ده‌ها تحلیل و مطلب خواندنی منتشر شد.

اقتصادسبز آنلاین: یکصدوپنجاه و پنجمین شماره نشریه «اقتصادسبز» ویژه خردادماه حاوی ده‌ها تحلیل و مطلب خواندنی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ما، در سرمقاله این شماره که با عنوان «تصویر صنایع غذایی در آیینه صنعت نمایشگاهی» و به قلم سردبیر به رشته تحریر درآمده به تحلیل نقش و جایگاه صنعت غذا در صنعت نمایشگاهی پرداخته شده است.
در بخشی از سرمقاله آمده است: «… در منطقه خاورمیانه و آفریقا 9 کشور دارای فضای نمایشگاهی با ظرفیت بالای 50 هزار مترمربع هستند و ایران نیز با حدود 196 هزار مترمربع فضای نمایشگاهی، پس از امارات متحده عربی در جایگاه دوم قرار گرفته است. …»
«تولید در آمل، فروش در توکیو» تیتر گزارش اصلی این شماره نشریه است که با قلم توانای یحیی امیری به رشته تحریر درآمده و گروه گزارش «اقتصادسبز» به بررسی جایگاه صنایع غذایی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران پرداخته است.
گفت‌وگو با محمد مهدی ربانی با تیتر «پاکبان از رشد 600 درصدی دریافت شیرخام تا واگذاری سهام»، جمال رازقی جهرمی با عنوان «مجبور به تعامل سازنده با دنیا هستیم»، مهدی خانمحمدی با تیتر «عرضه نان در جایگاه طلا و جواهر»، احمد فتح‌اللهی، با عنوان «تحقق جهش تولید با موانعی مواجه است»، نبی‌الله نوری نسب با عنوان «اتخاذ تصمیمات، پشت درهای بسته است» و کریم اخوان اکبری با عنوان «تأثیر نوسانات نرخ ارز بر قیمت برنج» از اهم مصاحبه‌های این شماره به شمار می‌رود.
«راه پرچالش بی‌پایان» عنوان گزارش دیگر این شماره است که مریم حق‌بیان به بررسی چالش‌های قیمت‌گذاری دستوری در صنعت غذا پرداخته است.
«بازار کنسرو 25 میلیارد دلاری می‌شود»، گزارشی از پیش‌بینی وضعیت 10 سال آینده صنعت کنسرو، پیش‌بینی بازار مالت‌های ویژه تا سال 2034 میلادی، گفت‌وگو با نامی موحدی، با عنوان «کمبود نقدینگی گرفتاری بزرگ تولیدکنندگان قارچ»، گفت‌‌وگو با میثم دومهری با عنوان «خاموشی چراغ 18 واحد روغنکشی»، گفت‌وگو با کاظم ذره‌بینی با عنوان «آینده صنایع غذایی در دست شبکه‌های توزیع است»، گفت‌وگو با زوبین امیری با تیتر «افق صنعت چای روشن نیست» و «گسترش تولید غذاهای فراسودمند از شکلات تا گوشت و لبنیات و… » به قلم نوشین جمشیدی، رژیم درمانگر و کارشناس تغذیه از اهم مطالب این شماره «اقتصادسبز» است.

علاقمندان جهت مطالعه منظم این نشریه می‌توانند با شماره 66550681 تماس حاصل نمایند.

 

اقتصادسبز آنلاین / اقتصاد سبز آنلاین / اقتصادسبز / اقتصاد سبز / صنایع غذایی / صنعت غذا / کشاورزی / پایگاه خبری صنعت غذا