اقتصادسبز آنلاین: مدیر عامل شرکت Kellogg اعلام کرده است که در سه ماهه ابتدایی سال 2021 میلادی در بخش تولید انواع میان وعدههای غذایی فعالیت کمپانی را دوچندان بالا بردهاند و بهدلیل استقبال خوب مصرف کننده از این میان وعدهها توانستند به موفقیت چشمگیری دست پیدا کنند.
در واقع بسیاری از مردم بهدلیل رژیمهای غذایی متنوعی که دارند، از میان وعده غذایی بسیار استفاده میکنند و بههمین دلیل برخی از تولیدکنندگان مواد غذایی به صورت جدی به این بخش ورود پیدا کردهاند. از دیگر دلایلی که مدیر عامل شرکت Kellogg به آن اشاره کرد، آن است که در دوران شیوع گسترده ویروس کرونا در جهان، بسیاری از مردم از خانه بیرون نرفته و میان وعدههای خود را در خانه میخورند؛ به همین دلیل به سوی انتخاب میان وعدههای آماده از تولیدکنندگان بزرگ روی آوردهاند.
بیشتر بخوانید: اولویتهای اقتصادی دولت آینده در «نبض اقتصاد»
توسعه گسترده بخش تولید میان وعده شرکت Kellogg باعث شد که در سه ماهه ابتدایی سال 2021 میلادی فروش خالص آن نسبت به مدت زمان مشابه آن در سال گذشته میلادی حدود 5.1 درصد رشد پیدا کند و به 3.58 میلیارد دلار برسد. مدیرعامل این کمپانی بزرگ معتقد است که بیشترین میزان تقاضای میان وعدههای این تولیدکننده مربوط به بازار آمریکای شمالی بوده و همین امر به رشد قابل توجه فروش این کمپانی کمک شایانی کرده است.