میوه‌های منجمدSow Good به بازار آمد
میوه‌های منجمدSow Good به بازار آمد
اقتصاد‌سبز آنلاین: کمپانی تولیدکننده انواع مواد‌غذایی بسته‌بندی، کنسرو و خشکبار به نام Sow Good که در سال‌های اخیر به دستاوردهای ارزنده‌ای در حوزه تولید و عرضه جهانی دست پیدا کرده ...

اقتصاد‌سبز آنلاین: کمپانی تولیدکننده انواع مواد‌غذایی بسته‌بندی، کنسرو و خشکبار به نام Sow Good که در سال‌های اخیر به دستاوردهای ارزنده‌ای در حوزه تولید و عرضه جهانی دست پیدا کرده، برای نخستین‌بار خط تولید «میوه‌های منجمد» خود را راه‌اندازی کرده و با تولید انواع میوه‌های منجمد تازه که مربوط به فصل‌های مختلف سال می‌شوند، توانسته مخاطبان بی‌شماری را به‌سوی خود جذب کند.

این محصول جدید Sow Good ، انواع میوه‌های تازه و حتی کمیاب در فصول مختلف سال را شامل می‌شود که به‌صورت کاملاً تازه، بدون خرابی و خوش طعم بسته بندی و عرضه شده است. در واقع کارشناسان کمپانی Sow Good معتقدند که این محصول جدید کمپانی با محیط‌زیست صد درصد مطابقت دارد و توانسته چه از لحاظ تولید محصول و چه بسته‌بندی آن مورد تایید قوانین مربوطه قرار گیرد. تاکنون بیش از 65 درصد محصولات این کمپانی به‌صورت سبز بسته‌بندی می‌شوند و تمام مواد بسته‌های آن‌ها قابل بازیافت خواهند بود.

بیشتر بخوانید:‌ اکبر کمیجانی رییس کل بانک مرکزی شد

این کمپانی اعلام کرده که تا سال 2023 میلادی کلیه بسته‌بندی محصولات خود را کاملاً دوستدار محیط‌زیست تولید می‌کند و درنظر دارد کارخانه مجزایی را نیز در این زمینه راه‌اندازی نماید. همچنین کمپانی Sow Good در کنار میوه‌های تازه منجمد خود، 6 اسموتی با طعم‌های متفاوت گیاهی و آرام بخش نیز تولید کرده که این اسموتی‌ها هم به‌دلیل خواص خوب درمانی که دارند، مورد استقبال مصرف کنندگان به ویژه در ایالات متحده آمریکا قرار گرفته‌اند.