کمپانی Hain Celestial دو خط تولید خود را 33 میلیون دلار فروخت
کمپانی Hain Celestial دو خط تولید خود را 33 میلیون دلار فروخت
اقتصاد‌سبز آنلاین: کمپانی Hain Celestial که یکی از تولیدکنندگان بزرگ انواع نوشیدنی‌های گیاهی لبنیات و میان وعده‌های گیاهی در جهان به‌شمار می‌رود، برای نخستین‌بار دو خط تولید نوشیدنی‌های گیاهی خود را به ارزش 33 میلیون دلار به فروش رساند.

اقتصاد‌سبز آنلاین: کمپانی Hain Celestial که یکی از تولیدکنندگان بزرگ انواع نوشیدنی‌های گیاهیلبنیات و میان وعده‌های گیاهی در جهان به‌شمار می‌رود، برای نخستین‌بار دو خط تولید نوشیدنی‌های گیاهی خود را به ارزش 33 میلیون دلار به فروش رساند.

برندهای Westsoy و Dream که از خطوط تولید مربوط به نوشیدنی‌ها و شیرهای گیاهی مانند نوشیدنی برنج یا دانه‌های سویا و دیگر نوشیدنی‌های مشابه آن‌ها می‌شوند، پس از مذاکرات متعدد سرانجام به کمپانی بین‌المللی SunOpta فروخته شدند. برند Dream که برای نخستین بار در سال 1982 میلادی راه‌اندازی شد، شماره دوم برند گیاهی خوراکی در ایالات متحده آمریکا محسوب می‌شود و دارای شیر گیاهی با طعم‌های بادام، برنج، سویا، بادام هندی، نارگیل و همچنین دسرهای یخ زده می‌باشد. محصولات WestSoy نیز دارای گواهی ارگانیک هستند و همچنین از انجمن قلب آمریکا هم نشان سلامت قلب را دریافت کرده‌اند. نکته جالب توجه اینجاست که کمپانی SunOpta از گذشته این محصولات را تولید می‌کرده، اما هم‌اکنون اقدام به خرید این دو برند کمپانی Hain Celestial کرده است.

بیشتر بخوانید:‌ بازخوانی پرونده قطور موانع تولید در «اقتصادسبز»

بسیاری از کارشناسان بر این باورند که محصولات SunOpta آنطور که باید در میان مصرف‌کنندگان جایی باز نکرده‌اند و هم‌‌‌اکنون خرید این دو برند شناخته شده، می‌تواند به توسعه بخش تولید و فروش این کمپانی خریدار کمک شایانی کنند.