بسته‌های سال نو میلادی «Pulmuone» به بازار آمد
بسته‌های سال نو میلادی «Pulmuone» به بازار آمد
اقتصاد‌سبز آنلاین: کمپانی «Pulmuone»، تولیدکننده بزرگ مواد غذایی ویتنام، اقدام به ارایه بسته‌بندی‌های جدید تولیدات سال نو میلادی خود کرده است که توانسته در مدت زمان کوتاهی بخش عمده فروش بازار را در دست گیرد.

اقتصاد‌سبز آنلاین: کمپانی «Pulmuone»، تولیدکننده بزرگ مواد غذایی ویتنام، اقدام به ارایه بسته‌بندی‌های جدید تولیدات سال نو میلادی خود کرده است که توانسته در مدت زمان کوتاهی بخش عمده فروش بازار را در دست گیرد.

این کمپانی انواع پنکیک سبز و گیاهی سال نو را در بسته‌‌بندی‌‌های متنوع و جذاب عرضه کرده که این محصولات برای هدیه دادن بسیار مناسب هستند. «Pulmuone» از 3 ماه قبل فراخوان‌های مختلفی را برای جذب طراحان آسیایی به منظور طراحی بسته‌های جدید مخصوص محصولات کریسمس منتشر کرده بود که سرانجام با جذب تعدادی طراح کره جنوبی توانست با ایده‌‌ای نو و متفاوت به بازار مواد غذایی ویتنام ورود پیدا کند. همچنین بسته‌های محصولات سال نو «Pulmuone» با قیمت‌های فوق‌العاده در اختیار مشتریان قرار می‌‌گیرد که این امر در رشد شاخص سهام این برند در بورس محصولات غذایی بازار آسیا بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اپلیکیشن mySugr – Diabetes App & Blood Sugar Tracker

این کمپانی در نظر دارد تا سه ماه ابتدایی سال 2021 میلادی، برپایی فستیوال ارایه محصولات سال نو خود را در شهرهای مختلف ویتنام و کره جنوبی ادامه دهد و هر هفته بسته‌های جدیدی با تنوع طعم و طرح بسته‌ بندی‌ها به مخاطبان عرضه کند. ترکیبی از تِم‌های مدرن و کلاسیک برای بسته‌‌بندی محصولات «Pulmuone» به کار گرفته شده که به جذابیت آن دو‌چندان افزوده است.