طراحی مجدد بسته‌بندی جهانی «مک دونالد»
طراحی مجدد بسته‌بندی جهانی «مک دونالد»
اقتصادسبز آنلاین: در طول 65 سال گذشته، رستوران‌های مک دونالد به دلیل داشتن غذای با کیفیت و خوش طعم خود محبوب شده اند.

اقتصادسبز آنلاین: در طول 65 سال گذشته، رستوران‌های مک دونالد به دلیل داشتن غذای با کیفیت و خوش طعم خود محبوب شده اند.

حال این کمپانی با بیش از 60 میلیون نقطه تماس در هر روز می‌بایست به بخش بسته‌بندی غذاهای خود اهمیت ویژه ای دهد و برای توسعه هرچه گسترده‌تر برندسازی خود در این حوزه فعالیت چشمگیری داشته باشد. حال این برند بین‌المللی حوزه خدمات غذا، پس از چندین سال اقدام به طراحی مجدد بسته بندی جهانی غذاهای خود با کمک یک تیم متخصص و حرفه‌ای به نام Pearlfisher کرده است.

بیشتر بخوانید: افزایش ۴۰ درصدی قیمت شکر تکذیب شد

در مرکز این طراحی مجدد، یک سیستم گرافیکی وجود دارد که به عنوان یک چارچوب بصریِ واحد برای سبد محصولات برند مک دونالد عمل می‌کند و قادر است نماد جهانی این برند را متحول سازد و تصور جدیدی از این برند بین‌المللی در ذهن مشتریان به وجود آورد. طراحی بسته‌های جدید غذایی مک دونالد، گرافیک برجسته و خاصی دارد که با منوهای داخلی رستوران‌های این برند همخوانی خواهند داشت و کاربرد اِلِمان‌های مشترک در آن‌ها، موجب ایجاد یک روند منظم و مشترک در خدمات غذایی مک دونالد خواهد شد. همچنین یک طراحی مجزا برای غذاهای دریایی مک دونالد که به تازگی به منوی این برند اضافه شده، صورت گرفته که از ویژگی‌های بصری بالایی برخوردار است. استفاده از ترکیب رنگ‌های شاد نیز از دیگر مزیت‌های این بسته بندی‌های جدید مک دونالد است تا حس شادابی را به مخاطبان خود انتقال دهد.