کمپانی Firebird قهوه در بسته‌بندی بطری‌ تولید می‌کند
کمپانی Firebird قهوه در بسته‌بندی بطری‌ تولید می‌کند
اقتصاد‌سبز آنلاین: کمپانی Firebird که از تولیدکنندگان بزرگ انواع نوشیدنی، نسکافه و قهوه در جهان به‌شمار می‌رود، به تازگی اعلام کرده است ...

اقتصاد‌سبز آنلاین: کمپانی Firebird که از تولیدکنندگان بزرگ انواع نوشیدنی، نسکافه و قهوه در جهان به‌شمار می‌رود، به تازگی اعلام کرده است که با کمپانی تولیدکننده قهوه به نام Atypical ویتنام تیم جدیدی را تشکیل داده که این تیم از اواخر سال 2021 میلادی قهوه را به صورت بطری تولید می‌کند و به بازار عرضه خواهد کرد.

برند Firebird برای نخستین بار با تولید انواع قهوه به همگان معرفی شد و هم‌اکنون قصد دارد تحولی بزرگ در بخش تولید قهوه ایجاد کرده و برای کسب این هدف خود نیز از برندهای برتر نوشیدنی جهان استفاده خواهد کرد. از این رو در نخستین گام به سراغ کمپانی Atypical رفته و توافقات لازم را در این زمینه انجام داده است. انواع قهوه‌های بطری‌ایی محصول مشترک که با برند دوجانبه عرضه می‌شود، وارد بازار اروپا خواهد شد و سپس به سایر بازارهای جهان ارایه داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: کاهش اشتغال در بخش کشاورزی

بسیاری از کارشناسان معتقدند این نوع قهوه‌ها که با بسته‌بندی جدید به بازار عرضه می‌شوند، قطعاً با استقبال چشمگیری مواجه خواهند شد و برای مصرف‌کنندگان دائمی قهوه بسیار کاربردی هستند. این در حالی است که اکثر مشتریان ثابت Atypical نیز که چنین تولید متفاوتی را از برند محبوب خود توقع نداشته‌اند، به حمایت از آن می‌پردازند و از آن استقبال خواهند کرد. در این راستا کمپانی Firebird نیز به دلیل مشارکت با Atypical به شهرت جهانی دست پیدا می‌کند و می‌تواند در فضای رقابتی مناسب‌تری به تولید و عرضه محصولا خود بپردازد.