رمزگشایی «اقتصادسبز» از بزرگترین قرارداد تجاری زعفران جهان پشت درهای بسته
رمزگشایی «اقتصادسبز» از بزرگترین قرارداد تجاری زعفران جهان پشت درهای بسته
اقتصادسبز آنلاین: یکصدوسی‌وپنجمین شماره «اقتصادسبز» حاوی ده‌ها تحلیل و مطلب خواندنی منتشر شد.

اقتصادسبز آنلاین: یکصدوسی‌وپنجمین شماره «اقتصادسبز» حاوی ده‌ها تحلیل و مطلب خواندنی منتشر شد.

سرمقاله این شماره نشریه که با عنوان «کلاف سردرگم صادرات خشکبار» و به قلم سردبیر به رشته تحریر درآمده به بررسی آخرین وضعیت تولید و صادرات خشکبار پرداخته است.
در بخشی از سرمقاله می‌خوانیم: «… نکته دیگری که نباید آن را ساده انگاشت، کاهش 30 درصدی صادرات خشکبار در سال‌جاری است و درصورت تداوم معضلات فعلی قطعاً شاهد ادامه روند کاهشی صادرات خشکبار ناشی از بی‌انگیزگی صادرکنندگان خواهیم بود.
«نان دوایی دکتر شاطر محمدرضا خواجه» عنوان گزارش اصلی این شماره است که در آن گروه گزارش «اقتصادسبز» سری به نمایشگاه شیرینی و شکلات و نان زده و با قلم توانای یحیی امیری روایتگر 4 روز پرشکوه فعالان صنایع غذایی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران شده است.
گفت‌وگو با مهندس محمدرضا مرتضوی، رئیس هیأت مدیره کانون انجمن‌های صنفی صنایع غذایی، با تیتر «تبعیض در صنعت نان»، گفت‌وگو با مهندس علیرضا مروت‌پور، دبیر انجمن نان‌های صنعتی و ماشینی کشور با عنوان «آزادسازی واقعی تنها راه نجات صنعت نان» و گفت‌وگو با دکتر مهدی کریمی تفرشی، رئیس هیأت مدیره مجتمع صنایع غذایی و کشاورزی گلها و گروه صنعتی آل ام کاتی با تیتر «بار فراریان مالیاتی روی دوش صنعت غذا» عناوین سه گفت‌وگوی خواندنی این شماره نشریه است.
رمزگشایی از امضای بزرگترین قرارداد تجاری زعفران جهان پشت درهای بسته، عنوان گزارشی است به قلم مریم حق‌بیان که به بررسی آخرین وضعیت تولید و صادرات زعفران پرداخته است.
«خوراکی‌های مجاز و غیرمجاز در کیف مدرسه دانش‌آموزان را بشناسید» عنوان مطلب خواندنی دیگر این شماره نشریه است که نوشین جمشیدی، رژیم درمانگر و کارشناس تغذیه به بررسی این موضوع مهم و ارایه راهکارهای کاربردی پرداخته است.
«قصه پرغصه نان» عنوان تحلیل دیگر این شماره نشریه است که سیده مهسا سمایی، دبیر سرویس آرد و فرآورده‌های غلات در نوشتاری روایتگر آخرین وضعیت این صنعت مهم و استراتژیک شده است.

علاقه‌مندان جهت مطالعه منظم «اقتصادسبز» می‌توانند با شماره تلفن 66560681 تماس حاصل نمایند.