تولید بسته‌ جدید غذایی با مواد دریایی
تولید بسته‌ جدید غذایی با مواد دریایی
اقتصادسبز آنلاین: از آنجایی‌که بسیاری از کشورهای جهان قوانین جدیدی را مبنی بر به کارگیری از مواد بازیافتی و طبیعی برای بسته‌بندی مواد‌غذایی وضع کرده و تولیدکنندگان را مجبور به استفاده از مواد سازگار با محیط‌زیست در تولیدات خود کرده است ...

اقتصادسبز آنلاین: از آنجایی‌که بسیاری از کشورهای جهان قوانین جدیدی را مبنی بر به کارگیری از مواد بازیافتی و طبیعی برای بسته‌بندی مواد‌غذایی وضع کرده و تولیدکنندگان را مجبور به استفاده از مواد سازگار با محیط‌زیست در تولیدات خود کرده است، یکی از شرکت‌های تولیدکننده آسیایی به تازگی از یک بسته جدیدی برای نگهداری و جوشیدن نودل به‌طور همزمان، رونمایی کرده که برای تولید آن مواد‌دریایی را به‌کار گرفته است. این مواد دریایی شامل جلبک‌های وحشی و صدف‌های دریایی وحشی هستند که با ترکیب آن‌ها، لیوان‌های کاغذی شکلی برای نگهداری و محافظت از نودل‌ها تولید شده است. به‌کارگیری این ورقه‌های جدید دریایی می‌تواند نودل‌ها را در فروشگاه‌ها سالم‌تر و تازه‌تر نگاه دارد، فضایی را ایجاد نماید که مصرف‌کننده بتواند این محصول را در همان ظرف داخلی این لیوان‌ها بجوشاند و در نهایت امکان بازیافت خود را فراهم آورد.

بیشتر بخوانید: رونمایی از جدیدترین بسته‌بندی کاغذی قابل بازیافت برای ماکارونی

این قابلیت بازیافتی آن موجب می‌شود تا چندین بار بتوان از این بسته‌بندی استفاده کرده و در صرف هزینه‌های جاری مربوط به آن به میزان چشمگیری صرفه‌جویی کرد. از دیگر قابلیت‌های این بسته، آن است که در محیط دفع شده و هیچ آسیبی را به محیط‌زیست وارد نمی‌کند. این در حالی است که تولید این بسته‌بندی جدید با استفاده از مواد دریایی می‌تواند هزینه طراحی و ساخت را تا بیش از 35 درصد نسبت به محصولات مشابه کاهش دهد.