اقتصادسبز آنلاین: استارت آپ بلژیکی Ball، نخستین کامبوچای قوطی چاپی خود را در بازار اروپا عرضه میکند؛ قوطیهایی که با استفاده از رنگهای جذاب و فونت آرام با تصاویر طراحی شده اند.
کریس دی بکر، یکی از بنیانگذاران و مدیر برند، یوگن کامبوچا، گفت: «قوطیها عالی هستند. آنها نه تنها از محصول ما محافظت میکنند، بلکه دوستدار محیط زیست نیز هستند، زیرا بازیافتی ترین بستهبندی نوشیدنی در جهان بهشمار میروند. سبک و نشکن، حمل و نقل آنها در یک روز در ساحل، کوهستان، جشنوارهها و رویدادهای ورزشی راحت است. به علاوه، خرده فروشان به سمت نوشیدنیهای کنسرو شده گرایش پیدا کرده اند. آنها در حال تغییر طرح بندی فروشگاههای خود هستند تا به خواستههای مصرفکنندگان امروزی موبایل پاسخ دهند.» Matthijs Jansen، مدیر فروش Benelux در Ball Beverage Packaging Europe، افزود: «ما واقعا شرایط ایده الی داشتیم که با Yugen روی این قوطیها کار میکرد. با همکاری نزدیک با طراح آنها ویم وندرسلین، ما بهطور مؤثر این قوطیها را با تایید همه تولید کردیم.
بیشتر بخوانید: ابتکار متفاوت برندهای غذایی آمریکا برای مراسم شکرگزاری امسال
ما مشتاقیم که از یوگن در راهاندازی اولین کامبوچا در قوطیهای چاپی اروپا حمایت کنیم.» نکته جالب توجه اینجاست که طراحی این قوطیها میتواند با نظر تولیدکنندهها نیز انجام شود و هرگونه طرح انیمیشنی با هرنوع داستان و روایتی هم در آنها به نمایش گذاشته شود.