شراکت دو برند برای تولید جدیدترین بسته‌بندی پایدار جهان
شراکت دو برند برای تولید جدیدترین بسته‌بندی پایدار جهان
اقتصاد‌سبز آنلاین: برندهای بزرگ Basf و StePac برای ایجاد بسته‌بندی پایدار به‌طور خاص برای بخش محصولات تازه به نیروهای یکدیگر ملحق شده اند. یک صادرکننده میوه شور کلمبیایی، Jardin Exotics، نخستین کسی خواهد بود که از برند بسته بندی جدید Xgo Circular استفاده می‌کند.

اقتصاد‌سبز آنلاین: برندهای بزرگ Basf و StePac برای ایجاد بسته‌بندی پایدار به‌طور خاص برای بخش محصولات تازه به نیروهای یکدیگر ملحق شده اند. یک صادرکننده میوه شور کلمبیایی، Jardin Exotics، نخستین کسی خواهد بود که از برند بسته بندی جدید Xgo Circular استفاده می‌کند.

ویژگی‌های MAP بسته‌بندی که به‌عنوان فیلم برای پر کردن و مهر و موم به‌صورت افقی عرضه می‌شود، روند رسیدن را کند کرده و کیفیت میوه را در طول سفر دریایی طولانی از کلمبیا به اروپا حفظ می‌کند. بسته‌بندی در منبع در قالب بسته‌بندی نهایی خرده‌فروشی نیز نیاز به بسته‌بندی مجدد پس از رسیدن را از بین می‌برد.

بیشتر بخوانید: وقتی شوری کم می‌تواند برای پرورش نوعی ماهی مفید باشد

برای میوه شور، ترکیبی از ویژگی‌های جوی اصلاح ‌شده خاص محصول فیلم به همراه نرخ بالای انتقال بخار آب، آن چیزی است که این فیلم را در عملکرد آن منحصر به فرد می‌کند. برند StePac که در توسعه راه‌حل‌های بسته‌بندی کاربردی پیشرفته تخصص دارد، در استفاده از پلاستیک‌های بازیافتی شیمیایی برای بسته بندی مواد فاسد شدنی تازه پیشگام است. این شرکت اخیراً گواهی REDcert2 را دریافت کرده است تا پلی آمید 6 بازیافت شده شیمیایی را در محصولات بسته بندی با اتمسفر منعطف (MAP) خود بگنجاند. دو برند Xgo و Xtend مبتنی بر فناوری MAP با کنترل رطوبت داخلی هستند که StePac می‌‌گوید تنفس داخل بسته‌‌بندی را کند کرده، فرآیندهای پیری را به تاخیر می‌‌اندازد، از پوسیدگی میکروبی جلوگیری و کیفیت و ارزش غذایی محصول را در طول نگهداری طولانی مدت حفظ می‌‌کند.