آغاز فعالیت کمپین اخلاق‌مداری مشتریان توسط «Subway»
آغاز فعالیت کمپین اخلاق‌مداری مشتریان توسط «Subway»
اقتصاد سبز آنلاین: کمپانی «Subway»، یکی از بزرگترین رستوران‌های زنجیره‌های فست فود در جهان، به تازگی کمپین جدیدی را با عنوان «اخلاق‌مداری مشتریان» راه‌اندازی که این کمپین با هدف ارزش‌ نهادن به نظر و ایده مشتریان و رعایت شئونات و اخلاق در برخورد با آنها، فعالیت خود را آغاز کرده است.

اقتصاد سبز آنلاین: کمپانی «Subway»، یکی از بزرگترین رستوران‌های زنجیره‌های فست فود در جهان، به تازگی کمپین جدیدی را با عنوان «اخلاق‌مداری مشتریان» راه‌اندازی که این کمپین با هدف ارزش‌ نهادن به نظر و ایده مشتریان و رعایت شئونات و اخلاق در برخورد با آنها، فعالیت خود را آغاز کرده است.

این کمپانی که یکی از بزرگترین رستوران‌های زنجیره ای فست فود دنیا به شمار می‌رود، از تمامی فعالان این حوزه و همچنین سایر کارشناسان و متخصصان بخش اخلاق‌مداری برای پیوستن به این کمپین دعوت به‌عمل آورده است. همچنین کمپانی «Subway» به صورت افتخاری هرکدام از مشتریان خود که مایل هستند را به عضویت کمپین فوق درمی‌آورد. این در حالی است که مقرر شده تا پایان سال 2020 میلادی کارگاه‌های تخصصی آموزشی برای مسئولان فروش و سایر علاقه‌ مندان در حوزه‌های چگونگی برخورد با مشتری، رعایت شئونات در برخورد با مشتریان و استراتژی‌‌های جذب هرچه بهتر و خوشایندتر مشتری به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت آنلاین برگزار کند. از این‌رو هریک از علاقه‌‌مندان در ابتدا باید به عضویت این کمپین درآمده و سپس اقدامات لازم را برای گذراندن دوره‌های آموزشی مربوطه و کسب اطلاعات تخصصی در این زمینه انجام دهند. از دیگر مزیت‌های این کمپین آن است که مشتریان Subway دائما با این برند بین المللی سر و کار داشته و در این شرایط بحرانی شیوع کرونا ویروس، آن را به فراموشی نمی‌سپارند. کمپانی Subway در حال حاضر فروش غذاهای خود را به صورت تحویل درب منازل انجام می‌دهد.