ارایه خدمات سیار «CLAAS»
ارایه خدمات سیار «CLAAS»
اقتصادسبزآنلاین: کمپانی «CLAAS» از تولیدکنندگان بزرگ ماشین‌آلات کشاورزی جهان، با توجه به شیوع ویروس کرونا به تازگی بخش ارائه خدمات سیاری را به شکل یک کانتر فنی در پشت نیسان طراحی کرده که به مزارع کشاورزی و کشاورزان خدمات ارایه می‌دهد.

اقتصادسبزآنلاین: کمپانی «CLAAS» از تولیدکنندگان بزرگ ماشین‌آلات کشاورزی جهان، با توجه به شیوع ویروس کرونا به تازگی بخش ارائه خدمات سیاری را به شکل یک کانتر فنی در پشت نیسان طراحی کرده که به مزارع کشاورزی و کشاورزان خدمات ارایه می‌دهد.

این سرویس خدمت‌رسانی کاملاً هوشمند بوده و علاوه بر ارایه مشاوره های فنی، می‌تواند از راه دور اشکالات ماشین‌آلات را شناسایی کرده و بهترین راه‌حل‌ها را پیش‌روی کشاورزان قرار دهد. همچنین بخش دیگری از این سرویس خدمات سیار به تبادل اطلاعات تخصصی متقاضیان اختصاص یافته که هر کدام از آنها تلفن‌های همراه خود را بر روی جایگاه تعبیه‌شده قرار می‌دهند و سپس به انتقال و یا دریافت اطلاعات تخصصی در حوزه‌های مختلف می‌پردازند. این در حالی است که دستگاه‌های هوشمندی در اندازه‌های مختلف در این سیستم نصب شده، به‌طوریکه هر یک از این دستگاه‌ها می‌توانند خدمات جداگانه در بخش های تخصصی مختلف عرضه کنند. نکته قابل توجه اینجاست که کشاورزان می‌توانند از متخصصان و حتی طراحان ماشین های خود سوالات تخصصی پرسیده و حتی نقطه نظرات و انتقادات خود را مطرح کنند. سیستم هوشمند خدمات سیار «CLAAS» قرار است به زودی در ترکیه، سوئیس و یونان هم مستقر شده و مشتریان شهرهای مختلف را از خدمات ارایه‌ شده مذکور بهره‌مند سازد. بدنه کانتر سیستم خدمات رسان «CLAAS» هم هوشمند بوده و در ساعات مختلف تغییر طرح و رنگ می‌دهد که این امر توجه بسیاری از رهگذران را به‌سوی خود جلب می‌کند.