آنالیز کمیسیون کشاورزی مجلس در برزگر شماره ۱۱۵۴
آنالیز کمیسیون کشاورزی مجلس در برزگر شماره ۱۱۵۴
اقتصادسبز آنلاین: برزگر شماره 1154 منتشر شد.

اقتصادسبز آنلاین: «برزگر» شماره 1154 منتشر شد.

برزگر شماره 1154 خردادماه با ده‌ها مطلب خواندنی و تحلیل‌های به‌روز بخش کشاورزی منتشر شد. در سرمقاله این شماره ماهنامه «برزگر» با عنوان «از تغییر و تحولات وزارت جهادکشاورزی تا کشاورزی پساکرونایی» آمده است: «یکی از مهمترین و پرحاشیه‌ترین تغییرات در وزارت جهادکشاورزی بی‌شک تغییر در رأس سازمان مرکزی تعاون روستایی بود. نیم نگاهی به عملکرد دو ساله حسین شیرزاد در سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران که با دستاوردهایی نظیر افزایش سرمایه و خروج از فهرست خصوصی‌سازی، افزایش حجم خریدهای توافقی،‌ مستندسازی الکترونیک پرونده‌های حقوقی 20 سال اخیر، بستن 47 پرونده بازرگانی در سازمان حمایت و ستاد تنظیم بازار و… اندکی هجمه‌های وارده به این سازمان را با علامت سؤوال روبه‌رو می‌کند.»
طرح یاوران تولید یاری‌رسان دولت در سال جهش تولید عنوان گزارش اصلی این شماره برزگر است که در آن در گفت‌وگو با کارشناسان کشاورزی طرح یاوران تولید را مورد واکاوی قرای می‌دهد.
آنالیز ترکیب اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس یازدهم نیز از دیگر گزارش‌های خواندنی این شماره ماهنامه «برزگر» است. استخدام 1275 نیروی پیمانی و قراردادی در جهادکشاورزی، ظرفیت‌های پنهان در حصار سوءمدیریت، پست مدرن، گفت‌وگو با مدیرعامل مازن شیمی البرز، نبود نظارت بر قیمت نهاده‌ها، حلقه مفقوده تولید، فلاحت نامه، برزگر در گذر زمان، اخبار برندها، طرح و برنامه‌های رهبران اصلی بیابان‌زدایی در جهان، رقص آتش در زاگرس، معرفی عسل‌های برتر ایران و جهان، اپلیکیشن‌های کشاورزی و صنایه غذایی، ضروت‌های جلوگیری از چالش‌ بیابان‌زدایی و … از دیگر مطالب خواندنی این شماره ماهنامه «برزگر» است.

علاقه‌مندان جهت مطالعه منظم «برزگر» می‌توانند با شماره تلفن ۶۶۵۶۰۶۸۱ تماس حاصل نمایند.