افت 90 درصدی سهام اقلام کشاورزی شگفتی سرمایه‌داران را برانگیخت
افت 90 درصدی سهام اقلام کشاورزی شگفتی سرمایه‌داران را برانگیخت
اقتصادسبز آنلاین: با آغاز ماه می میلادی همچنان رشد نامحسوسی را هر یک از اقلام کشاورزی در بورس جهانی تجربه کردند، تا جایی‌که تنها شاخص سهام روغن سویا و لاستیک در میان تمام اقلام منفی شدند.

اقتصادسبز آنلاین: با آغاز ماه می میلادی همچنان رشد نامحسوسی را هر یک از اقلام کشاورزی در بورس جهانی تجربه کردند، تا جایی‌که تنها شاخص سهام روغن سویا و لاستیک در میان تمام اقلام منفی شدند. همین امر موجب شد تا معاملات در بخش اقلام کشاورزی کمی متحول شود و خرید و فروش آن‌ها رشد پیدا کند.
اما با گذشت زمان کم‌کم بازار روند کندی را در پیش گرفت، تا آنجا که با ورود به ماه ژوئن ناگهان روند نزولی شاخص سهام اکثر اقلام کشاورزی در بورس جهانی قوت پیدا کرد. همین امر موجب شد تا سرمایه‌داران کمی از معاملات دست کشیده و تنها تعدادی از دلالان وارد این بخش شوند و تنها به معامله 25 درصد از اقلام در بازار اکتفا کنند. اما در اواخر هفته دوم ماه ژوئن سال جاری میلادی، حدود 90 درصد از این اقلام کشاورزی با کاهش شاخص سهام خود مواجه شند و همین امر شوک بزرگی را به سرمایه‌داران و معامله گران وارد کرد.در زیر جدول قیمت سهام محصولات کشاورزی و نوسانات آن‌ها در پایان هفته دوم ماه ژوئن سال 2022 میلادی آمده است که قابل مشاهده خواهد بود:

بیشتر بخوانید: جدیدترین دستگاه بسته‌بندی عمودی به بازار آمد

USd/bu : بوشل یک واحد اندازه گیری در آمریکاست که معادل 4 پک یا گالون می باشد.

USD/cwt: برابر با 2 هزار پوند می باشد.

USD/T: واحد آن Tether است که یک توکن و دارایی ارز دیجیتال در آمریکاست.

USd/lb.: معادل یک پوند است که هر پوند دقیقاً برابر با ۰٫۴۵۳۵۹۲۳۷ کیلوگرم می‌باشد.

CAD/MT: معادل 10 هزار بوشل آمریکا می باشد.

USD/MT: معادل یک تن است.

USD/1000 board feet: معادل 2 هزار لیتر است.

JPY/kg: معادل 0.009283 کیلوگرم است.