«اقتصادسبز» 14 ساله شد
«اقتصادسبز» 14 ساله شد
اقتصادسبز آنلاین: «اقتصادسبز» با انتشار یکصدوپنجاه و چهارمین شماره، ویژه اردیبهشت‌ماه وارد چهاردهمین سال فعالیت خود شد.

اقتصادسبز آنلاین: «اقتصادسبز» با انتشار یکصدوپنجاه و چهارمین شماره، ویژه اردیبهشت‌ماه وارد چهاردهمین سال فعالیت خود شد.

«غول انتظارات تورمی، بزرگتر از تورم» عنوان سرمقاله این شماره نشریه است که به قلم سردبیر به رشته تحریر درآمده و به تحلیل اقتصاد ایران در آغاز سال جدید پرداخته است.
در بخشی از سرمقاله می‌خوانیم: «… اینجاست که مدیریت انتظارات تورمی از طریق یک چارچوب ارتباطی کارا با عوامل اقتصادی می‌تواند سیستم قیمت‌گذاری «گذشته‌نگر» را به «آینده نگر» تبدیل کند و از هزینه‌های حقیقی تورم‌زدایی بکاهد.
پربیراه نیست که این روزها پرتکرارترین تبلیغات در سطح اقتصاد کشور «خرید امسال با قیمت پارسال است» که نشاندهنده میزان بالای انتظارات تورمی مصرف‌کنندگان است….»
«غذاهای تند هم روز جهانی دارند» عنوان گزارش اصلی این شماره نشریه است که کاری از گروه گزارش «اقتصادسبز» است که با قلم توانای یحیی امیری به رشته تحریر درآمده است.
کریستف کلمب با خوردن غذاهای تند دچار مشکل گویش شده بود و… و 12 ژوئن یا 23 خرداد روز جهانی فلال است …. بخش‌هایی از این گزارش جذاب است.
«تکمیل پازل امنیت ملی با مشارکت مردم در جهش تولید» عنوان گزارش ماه این شماره و به قلم مریم حق‌بیان است که با نگاهی به ابعاد شعار سال در زمینه تولید و کشاورزی به تحلیل نقش محوری مشارکت مردم در تحقق امنیت غذایی پرداخته است.
«دخالت‌های دولت مانع بزرگ فعالیت‌ بخش خصوصی» عنوان گفت‌وگو با دکتر پرویز جهانگیری، رئیس هیأت مدیره انجمن افزودنی‌ها است.
شکلاتی‌ترین کشورهای اتحادیه اروپا کدامند؟، اجرای طرح سفیران مهارت در صنایع غذایی با همکاری اتاق ایران و آموزش و پرورش، چه کالاهایی در سال 1403 ارز ترجیحی دریافت می‌کنند؟، از روز جهانی غذای تند تا تبدیل شدن به فرهنگ غذایی، معروف‌ترین غذاهای اسپایسی در 10 نقطه جهان، سازمان غیردولتی «آشپزخانه مرکزی جهان» چیست و چه فعالیت‌هایی دارد؟ و ثبت زمستان به‌عنوان بهترین فصل در بازار بورس جهانی از اهم مطالب این شماره به‌شمار می‌رود.
انتخاب رژیم غذایی 2024 با مشارکت 43 متخصص تغذیه به قلم نوشین جمشیدی، رژیم درمانگر و کارشناس تغذیه و عادات غذایی نوظهور و تأثیر بر بازارهای بسته‌بندی نوشته زهرا مازندرانی دو مطلب خواندنی این شماره «اقتصادسبز» به شمار می‌رود.

علاقه‌مندان جهت مطالعه منظم این نشریه می‌توانند با شماره 66560681 تماس حاصل نمائید.

 

اقتصادسبز آنلاین / اقتصاد سبز آنلاین / اقتصادسبز / اقتصاد سبز / صنایع غذایی / صنعت غذا / کشاورزی / پایگاه خبری صنعت غذا