انتخاب امیررضا  ثابت پی ،مدیر عامل صنایع غذایی “نامی نو “به عنوان یکی از ابر کار آفرینان صنعت غذای کشور
انتخاب امیررضا  ثابت پی ،مدیر عامل صنایع غذایی “نامی نو “به عنوان یکی از ابر کار آفرینان صنعت غذای کشور
اقتصاد سبز آنلاین:همایش ابر کارآفرینان ایران یکی از بزرگترین رویدادهای کارآفرینی در ایران است که با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی و ایجاد فرصت‌های کسب و کار برای جوانان و علاقه‌مندان به کارآفرینی برگزار می‌شود

 

به گزارش خبرنگار ما،در این همایش، کارآفرینان و متخصصان مختلف از سراسر ایران به همراه صاحبان استارتاپ‌های موفق ایرانی به منظور ارائه تجربیات و دانش خود در حوزه کارآفرینی به یکدیگر و شرکت‌کنندگان همایش پرداخته و از فرصت برقراری ارتباطات و شبکه‌سازی نیز بهره می‌برند.
این همایش هر ساله برگزار می‌شود و توسط سازمان‌های مختلفی از جمله انجمن کارآفرینان جوان ایران، دانشگاه‌ها و شرکت‌های بزرگ حامی کارآفرینی برگزار می‌شود. مثل هر سال، این همایش در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

محسن نقاشی  دبیر فدراسیون تشکلهای صنایع غذایی کشاورزی ایران   نیز در پیامی کسب این عنوان را مدیریت و کارکنان یگروه صناع غذایی نامی نو تبریک گفت در متن این پام آمده است:

جناب آقای مهندس امیر ثابت پی مدیر عامل محترم گروه صنایع غذایی  معظم نامی نو با نهایت سرور انتخاب حضرتعالی را بعنوان یکی از ابر کار آفرینان کشور به شما و خانواده بزرگ نامینو   صمیمانه تبریک عرض میکنم .

 موفقیت حاصل تلاش ، و تفکر و همدلی ست ، ودر راه موفقیت شانس بی معناست  حضرتعالی بعنوان یکی از  ابر کارافرینان کشور نه تنها در هلدینگ بزرگ نامی نو بلکه سالهاست شاهد تلاش و دلسوزی‌های خالصانه شما در فدراسیون تشکلهای صنایع غذایی کشاورزی ایران  هستم که چه مومنانه و خالصانه با صبوری و  معرفت ، بدنبال پایداری ،و حمایت از واحدهای تولیدی کشور  هستید.