انتخاب «گروه شرکت‌های زعفران سحرخیز» به عنوان کارآفرینِ برتر و اشتغال‌زا در سال ۱۳۹۸
انتخاب «گروه شرکت‌های زعفران سحرخیز» به عنوان کارآفرینِ برتر و اشتغال‌زا در سال ۱۳۹۸

اقتصادسبز آنلاین: فرزاد سحرخیز در مراسم تجلیل از کارآفرینان و مدیران اشتغال‌زای کشور تندیس کار‌آفرین برتر و اشتغال‌زا سال ۱۳۹۸ را دریافت نمود. به گزارش خبرنگار ما، این مجموعه منتخب یازدهمین جشنواره سالانه‌ی تجلیل و تکریم از کارآفرینان و مدیران اشتغال‌زای کشور گردیده و از گروه شرکت‌های زعفران سحرخیز به‌پاس تولید، اشتغال‌زایی، کارآفرینی و نقش‌آفرینی مؤثر در […]

اقتصادسبز آنلاین: فرزاد سحرخیز در مراسم تجلیل از کارآفرینان و مدیران اشتغال‌زای کشور تندیس کار‌آفرین برتر و اشتغال‌زا سال ۱۳۹۸ را دریافت نمود.

به گزارش خبرنگار ما، این مجموعه منتخب یازدهمین جشنواره سالانه‌ی تجلیل و تکریم از کارآفرینان و مدیران اشتغال‌زای کشور گردیده و از گروه شرکت‌های زعفران سحرخیز به‌پاس تولید، اشتغال‌زایی، کارآفرینی و نقش‌آفرینی مؤثر در سال ۹۸ تقدیر به‌عمل آمد.
این رویداد با سخنرانی و حضور جناب آقای دکتر سید عباس عراقچی، معاون محترم امور سیاسی وزارت امور خارجه و جناب آقای دکتر عیسی منصوری، معاون محترم توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی گروه سحرخیز، آقای دکتر فرزاد سحرخیز «عضو هیات مدیره گروه شرکت‌های زعفران سحرخیز»، در مراسم تجلیل و تکریم از کارآفرینان و مدیران اشتغال‌زای کشور از جناب آقای دکتر عراقچی و جناب آقای دکتر منصوری تندیس کار آفرین برتر و اشتغال‌زا سال ۱۳۹۸ را دریافت نمودند. / روابط عمومی گروه سحرخیز