اپلیکیشن «باران‌» شعبه بانکی را شخصی کرد
اپلیکیشن «باران‌» شعبه بانکی را شخصی کرد
اقتصادسبز آنلاین: بانک کشاورزی با رونمایی از نسخه جدید همراه بانک خود و افزودن ۱۱ قابلیت کاربردی عملا نیاز مشتریان برای مراجعه حضوری را به حداقل رساند و به نوعی می توان ادعا کرد که اپلیکیشن باران شعبه بانکی را شخصی کرده است.

اقتصادسبز آنلاین: بانک کشاورزی با رونمایی از نسخه جدید همراه بانک خود و افزودن ۱۱ قابلیت کاربردی عملا نیاز مشتریان برای مراجعه حضوری را به حداقل رساند و به نوعی می توان ادعا کرد که اپلیکیشن باران شعبه بانکی را شخصی کرده است.

به گزارش خبرنگار اقتصاد سبز آنلاین، در سال های اخیر با توسعه فناوری بسیاری از بانک‌ها برای ایجاد یک استراتژی بهتر برای ارائه خدمات با کمترین هزینه به بازار تلفن همراه روی آورده اند، زیرا نیاز به ایجاد شعبه و استخدام نیروی انسانی ندارند.
از این رو همزمان با نودمین سالگرد تاسیس بانک کشاورزی، نسخه جدید اپلیکیشن بانکداری دیجیتال این بانک به نام «باران» با هدف افزایش کیفیت ارائه خدمات بانکداری دیجیتال به مشتریان با افزودن ۱۱ قابلیت کاربردی رونمایی شد.
همراه بانک کشاورزی در واقع سامانه‌ای است که از طریق تلفن همراه و به صورت سیار به کاربران خدمات بانکی ارائه می‌دهد.
فعال سازی همراه بانک قبلا از طریق شعبه یا سایت بانک انجام می شد، اما ورژن آخر آن ساده تر شده و مشتریان از طریق نرم افزار همراه بانک با ورود اطلاعات کارت، شماره تلفن همراه و … احراز هویت شده و امکان استفاده از خدمات همراه بانک را خواهند داشت.
براساس قابلیت های این اپلیکیشن حتی کسانی که قبلا در بانک کشاورزی شماره مشتری و حساب نداشته اند با نصب نرم افزار باران از طریق احراز هویت، می توانند گشایش حساب و فعال سازی همراه بانک کشاورزی را بدون مراجعه به شعبه بانک انجام دهند.
قابلیت ها و خدمات قبلی اپلیکیشن باران بانک کشاورزی شامل مدیریت چک‌های صیادی با قابلیت اسکن بارکد، درج جزییات کامل تراکنش‌ها در صورتحساب، طبقه بندی نوع واریزی یا برداشت ها، انتقال وجه از حساب به کارت، فعال‌سازی رمز یکبار مصرف آفلاین، استفاده مستقیم از توکن نرم افزاری اینترنت بانک از طریق همراه بانک، مدیریت تسهیلات شامل استعلام وضعیت تسهیلات در شبکه بانکی کشور، ضمانت های مشتری و دریافت صورتحساب کارت های اعتباری مرابحه، انتقال وجه بین حساب‌های خود مشتری بدون نیاز به رمز یا کد پیامکی بود.
اما به تازگی خدمات جدیدی اضافه شده که مشتریان می توانند خدماتی نظیر احراز هویت و افتتاح حساب غیرحضوری، دریافت تسهیلات غیرحضوری، انتقال وجه هوشمند، و… بدون مراجعه به شعبه بانک انجام دهند.
همچنین پرداخت لحظه‌ای «پل» که از اسفند ماه سال گذشته از طریق شعب و اینترنت بانک کشاورزی در دسترس مشتریان قرار داشت، بر بستر همراه بانک باران کشاورزی در دسترس قرار گرفته و این به معنای افزایش خدمات آنلاین بانک تا مرز ۹۰ درصد است.
همراه بانک باران راحت ترین روش پرداخت غیرحضوری است براین اساس باید اپلیکیشن های آن ها را از منابع معتبر دانلود کنیم و در موتور جستجو نباید از هر سایتی نرم افزارهایی باران را دانلود کرد بلکه باید از همان سایتی که بانک ها معرفی کرده نرم افزار را نصب کنیم.
براساس این گزارش می توان ادعا کرد که بانک کشاورزی از طریق خدمات آنلاین نه تنها می تواند در ارائه خدمات خود سرعت بیشتری داشته باشد، بلکه به دلیل کاهش هزینه ناشی از عملیات بانکی، سود بیشتری کسب خواهد کرد و به نوعی منافع مشتریان و بانک تامین شده است.

 

 

اقتصادسبز آنلاین / اقتصاد سبز آنلاین / اقتصادسبز / اقتصاد سبز / صنایع غذایی / صنعت غذا / کشاورزی / پایگاه خبری صنعت غذا