بررسی اهمیت کشت گل محمدی در برزگر 1186
بررسی اهمیت کشت گل محمدی در برزگر 1186
اقتصادسبز آنلاین: هزار و صد و هشتاد و ششمین شماره ماهنامه «برزگر» منتشر شد.

اقتصادسبز آنلاین: هزار و صد و هشتاد و ششمین شماره ماهنامه «برزگر» منتشر شد.

در سرمقاله این شماره «برزگر» با عنوان «دکتر محمد آقامیری نزدیکترین گزینه به صندلی وزارت جهادکشاورزی» آمده است اگرچه به‌نظر می‌رسد دولت هنوز به جمع‌بندی نهایی درخصوص معرفی وزیر پیشنهادی جهادکشاورزی به مجلس نرسیده است و به نظر می‌رسد نام‌هایی چون علایی مقدم، خیام نکویی، فتوحی و حتی محمدرضا اسکندری وزیر جهادکشاورزی دولت احمدی‌نژاد نیز مطرح هستند، باید در نظر داشت که امروز دکتر محمدآقامیری نزدیکترین گزینه به صندلی وزارت جهادکشاورزی باشد.
غفلت از ظرفیتی پنهان عنوان گزارش اصلی این شماره «برزگر» است که در آن به ارزآوری و تاریخچه کشت گل‌محمدی پرداخته است. کلاف سردرگم تشکیل وزارت بازرگانی عنوان دیگر گزارش این شماره نشریه است که در آن با گفت‌وگو با فعالان کشاورزی اما و اگرهای تشکیل وزارت بازرگانی مورد بررسی قرار گرفته است.
راهکارهای مؤثر مهار تورم و رشد تولید در بخش‌ کشاورزی، بررسی تولید محصولات کشاورزی جهان و ایران، ارتباط تغذیه مناسب با تربیت اسب، برزگر در گذر زمان، خرید مواد اولیه وارداتی پاشنه آشیل صنعت ماشین‌سازی، پیچ و خم‌های تولید تیلاپیا در ایران، پرورش آلوئه‌ورا سود یا زیان، رفتار طبیعی گاو چگونه است؟ و… از جمله مطالب خواندنی این شماره ماهنامه «برزگر» است.

علاقه‌مندان جهت مطالعه منظم این نشریه می‌توانند با شماره تلفن 66560681 تماس حاصل نمایند.