«برزگر» شماره ۱۱۵۲ از چالش‌های ۴ گانه بخش کشاورزی تا وزارت خاوازی
«برزگر» شماره ۱۱۵۲ از چالش‌های ۴ گانه بخش کشاورزی تا وزارت خاوازی
اقتصاسبز آنلاین: شماره 1152 «برزگر» ویژه اسفند 98 با ده‌ها تحلیل و مطلب خواندنی منتشر شد.

اقتصاسبز آنلاین: شماره ۱۱۵۲ «برزگر» ویژه اسفند ۹۸ با ده‌ها تحلیل و مطلب خواندنی منتشر شد.

سرمقاله این شماره «برزگر» که با تیتر کلی «از چالش‌های ۴ گانه بخش کشاورزی تا وزارت خاوازی» به رشته تحریر درآمده به‌صورت مجزا حاوی دو تحلیل از بخش کشاورزی می‌باشد یکی با عنوان «۴ شوک بزرگ کشاورزی در سال ۱۳۹۸» و دیگری «خاوازی مدیری از جنس خلیلیان نیست».
دولت حامی کشاورز؛ دولت مقتدر عنوان سخن‌ماه این شماره است.
گفت‌وگو با دکتر شاهرخ رمضان‌نژاد، رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی که با عنوان «سهم‌بری دانش از تولید» رمز ارتقای کمی و کیفی کشاورزی به چاپ رسیده از جمله مطالب‌خوانی این شماره می‌باشد.
«تضعیف دسترنج یکسال کشاورزان» عنوان گزارش اصلی این شماره برزگر است که در آن با تنی چند از نمایندگان مجلس نیز به گفت‌و‌گو پرداخته شده است.
قیمت اصلی‌ترین محصولات کشاورزی در ۲۰۲۰،‌ کشاورزی هوشمند کلید تأمین غذای نسل آینده در کنار بخش‌های ثابت نشریه نظیر پست‌مدرن، اخبار برندها و… جزو اهم مطالب گروه بین‌الملل «برزگر» به‌شمار می‌رود.
گفت‌وگو با مهندس اسدا… ابراهیمی، معاون آموزشی، فنی و پژوهشی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور که با تیتر «راه‌های رسیدن به کشاورزی تجاری دانش‌بنیان» به چاپ رسیده نیز در زمره اهم مطالب این شماره به‌شمار می‌رود که در کنار پاورقی خواندنی این شماره درخصوص «یولاف یا داوسر» و مجموعه برزگر در گذر زمان مجموعه‌ای جالب در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد.

علاقه‌مندان جهت مطالعه منظم «برزگر» می‌توانند با شماره تلفن ۶۶۵۶۰۶۸۱ تماس حاصل نمایند.