برنامه وفاداری «مک‌دونالد» به زودی فعال می‌شود
برنامه وفاداری «مک‌دونالد» به زودی فعال می‌شود
اقتصاد‌سبز آنلاین: کمپانی «مک دونالد» به تازگی اعلام کرده که پس از ماه‌ها آزمایش، نخستین برنامه وفاداری خود را در سراسر کشور امریکا حدود 4 ماه دیگر فعال کرده و آن را راه‌اندازی خواهد کرد.

اقتصاد‌سبز آنلاین: کمپانی «مک دونالد» به تازگی اعلام کرده که پس از ماه‌ها آزمایش، نخستین برنامه وفاداری خود را در سراسر کشور امریکا حدود 4 ماه دیگر فعال کرده و آن را راه‌اندازی خواهد کرد.

این غول فست فود در ایجاد برنامه‌های پاداش برای حفظ مشتریان دیجیتالی که شرکت‌ها در طول همه‌گیری ویروس کرونا به‌دست آوردند، به زنجیره‌های رقبای خود مانند Popees’s Restaurant Brands International و Taco Bell Yum Brands ملحق می‌شود. این در حالی است که Chipotle Mexican Grill نیز از گسترش برنامه موجود خود برای ارائه گزینه‌‌های بازخرید بیشتر به اعضا خبر داده است. در واقع برنامه‌های وفاداری می‌‌توانند بازدیدهای مکرر، کنترل‌های میانگین بالاتر و بینش ارزشمند رستوران‌ها را درباره مصرف‌ کنندگان ارائه دهند. «مک دونالد» آزمایش این برنامه را در نوامبر سال گذشته میلادی آغاز کرد و به آرامی آن را به مناطق بیشتری در بازار داخلی خود گسترش داد. در حالی که برنامه‌های وفاداری موفقی در کشورهای دیگر مانند فرانسه دارد، اما این نخستین راه‌اندازی سراسری آن در ایالات متحده امریکا است.

بیشتر بخوانید: پرسرعت‌ترین ربات خودران تحویل غذا به بازار می‌آید

این شرکت در سه ماهه اول سال 2021 میلادی شاهد فروش دیجیتالی تقریبا 1.5 میلیارد دلاری از جمله سفارشات در کیوسک‌های دیجیتال، برنامه‌های تلفن همراه و پلت فرم‌های تحویل خود بوده است که هم اکنون این برنامه وفاداری می‌تواند تعداد سفارشات را حتی بیشتر کند.