برگزاری جشنواره پخش تجهیزات کشاورزی Vintage
برگزاری جشنواره پخش تجهیزات کشاورزی Vintage
اقتصادسبز آنلاین: طی دو سال اخیر کمپانی Vintage تمرکز اصلی خود را به بخش تولید انواع تجهیزات مدرن و با کیفیت کشاورزی اختصاص داده و کمتر به تولید ماشین‌های سنگین می‌پردازد.

اقتصادسبز آنلاین: طی دو سال اخیر کمپانی Vintage تمرکز اصلی خود را به بخش تولید انواع تجهیزات مدرن و با کیفیت کشاورزی اختصاص داده و کمتر به تولید ماشین‌های سنگین می‌پردازد. از این رو این کمپانی برای آشنایی هر‌چه بیشتر مصرف‌کنندگان با این تجهیزات مدرن تصمیم به برگزاری جشنواره اختصاصی با عنوان «پخش تجهیزات نوین کشاورزی» در ایالت‌های مختلف آمریکا گرفته است. این تجهیزات که شامل انواع سیستم‌ها و دستگاه‌های کاربردی در اراضی کشاورزی و باغات میوه و همچنین گلخانه‌ها می‌شود، با تخفیف 40 درصدی در اختیار فعالان این حوزه در سراسر آمریکا قرار می‌گیرند و اطلاعاتی در خصوص کارآیی، مزیت‌ها و کیفیت واقعی آن‌ها به این کشاورزان و مزرعه داران ارائه داده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: رونمایی از جدیدترین حامل خودران روباتی ماشین‌آلات کشاورزی

همچنین طراحی‌های متفاوت این تولیدات جدید کمپانی Vintage که برای نخستین بار رخ داده، توانسته توجه بسیاری از مصرف کنندگان را به‌سوی خود جلب کند و فضاهای مجازی و رسانه‌های ایالات متحده امریکا را نیز تحت تاثیر قرار دهد. هر یک از طراحی‌ها به همراه نوع کاربرد و مزایای تجهیزات نوین به زور کامل در این جشنواره نمایش داده شده و تشریح می‌شوند. نکته قابل توجه اینجاست که مصرف‌کنندگان می‌توانند علاوه بر تخفیف 40 درصدی در این جشنواره، اشتراک 3 ساله نیز دریافت کنند از کلیه امتیازات خدمات پس از فروش نیز به‌صورت رایگان بهره مند شوند.