برگزاری کارگاه‌های آموزشی رونمایی از تولیدات «کِلَس»
برگزاری کارگاه‌های آموزشی رونمایی از تولیدات «کِلَس»

اقتصادسبز آنلاین: کمپانی «Claas» که یکی از بزرگترین تولیدکنندگان انواع ماشین‌های سنگین حوزه کشاورزی در دنیا محسوب می‌شود؛ برای نخستین‌بار فراخوانی را مبنی بر برگزاری کارگاه‌های آموزشی به موجب رونمایی از تولیدات جدید خود منتشر کرده است. بر اساس این فراخوان مقرر شده تا از اوایل سال ۲۰۲۰ میلادی ماهی یکبار کارگاه‌های آموزشی منظمی با […]

اقتصادسبز آنلاین: کمپانی «Claas» که یکی از بزرگترین تولیدکنندگان انواع ماشین‌های سنگین حوزه کشاورزی در دنیا محسوب می‌شود؛ برای نخستین‌بار فراخوانی را مبنی بر برگزاری کارگاه‌های آموزشی به موجب رونمایی از تولیدات جدید خود منتشر کرده است.

بر اساس این فراخوان مقرر شده تا از اوایل سال ۲۰۲۰ میلادی ماهی یکبار کارگاه‌های آموزشی منظمی با حضور کارشناسان برجسته این کمپانی و همچنین سایر اساتید و متخصصان این حوزه برگزار شود که در طول برپایی این کارگاه‌ها، جدیدترین تولیدات ۲۰۲۰ کمپانی Claas نیز معرفی خواهند شد. در واقع اخبار به‌دست آمده اشاره به آن دارد که این کمپانی هر کدام از محصولات خود را در قالب چندین کارگاه آموزشی به مشتریان خود معرفی می‌کند که هم مشتریان با سیستم‌های تخصصی و فنی این ماشین‌آلات آشنا شوند و هم تولیدات آن‌طور که باید و درخور است به بازار جهانی عرضه گردد. همچنین در هر فصل موضوع اصلی این کارگاه‌ها تغییر می‌کنند و شرکت‌کنندگان می‌‌توانند در حوزه‌های دیگر مربوط به تولید و عرضه ماشین‌آلات کشاورزی، آموزش‌های لازم را ببینند. این در حالی است که اگر در راستای برگزاری این کارگاه‌های آموزشی نخستین تولیدات ۲۰۲۰ کمپانی Claas به فروش برسد، مالکان آن محصولات با ۳۵ درصد تخفیف مواجه می‌شوند و تا یک‌سال نیز تمام قطعات مورد‌نیاز ماشین را به صورت رایگان دریافت خواهند کرد. لازم به ذکر است که تمام این دوره‌های آموزشی با ارایه گواهینامه‌های معتبر از سوی موسسات آموزشی مرتبط و وابسته به کمپانی Claas به اتمام می‌رسند و می‌توانند تجربه بسیار خوبی را برای فعالان این حوزه در سراسر جهان به‌دنبال داشته باشند.