اقتصادسبز آنلاین: کمپانی «کوکاکولا» اعلام کرده است که کنترل کامل شرکت تولید نوشیدنیهای ورزشی Bodyarmor را به قیمت 5.6 میلیارد دلار خریداری کرده و آن را به بزرگترین خرید برند این شرکت تا به امروز تبدیل کرده است.
داشتن Bodyarmor به «کوکاکولا» کمک می کند تا سهم بازار را در دسته نوشیدنیهای ورزشی بهدست آورد، اگرچهGatorade کمپانی «پپسی» با تقریباً 70 درصد سهم بازار، پیشتاز است. این در حالی است که کمپانی Coke نیز در سال 2018 میلادی 15 درصد از سهام نوشیدنیهای ورزشی Bodyarmor را خریداری کرد و دومین سهامدار بزرگ آن شد.
بیشتر بخوانید: قدردانی از کارکنان واحد نقلیه بانک کشاورزی بهمناسبت روز حمل و نقل
Bodyarmor با معرفی خود به عنوان یک نوشیدنی ورزشی سالم تر، Coke’s Powerade را پشتسر گذاشت و به دومین بازیکن بزرگ در این رده تبدیل شد. طبق گزارش Coke، پیشبینی میشود فروش خرده فروشی این برند نوشیدنی ورزشی در سال جاری بیش از 1.4 میلیارد دلار باشد که حدود 50 درصد افزایش داشته است. به عنوان بخشی از این قرارداد، مایک رپول، یکی از بنیانگذاران Bodyarmor، در سبد نوشیدنیهای این شرکت همکاری خواهد کرد. رپول همچنین برندهای ویتامین واتر، اسمارت واتر و انرژی را تأسیس کرد که اکنون همه آنها تحت مالکیت «کوکاکولا» هستند. رپول در اینباره گفته، اینکه «کوکاکولا» من را به عنوان مشاور برای بخشهای دیگر مجموعه اش انتخاب کرده، نشان دهنده آن است که این کمپانی درنظر دارد کارها را متفاوت انجام دهد.