بسته‌هایی که از پوست میوه‌ها تولید می‌شود
بسته‌هایی که از پوست میوه‌ها تولید می‌شود
اقتصاد سبز آنلاین: استفاده از خلاقیت و نوآوری در بسته بندی انواع مواد غذایی و نوشیدنی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و امروزه به یک اصل مهم و اساسی تبدیل شده است.

اقتصاد سبز آنلاین: استفاده از خلاقیت و نوآوری در بسته بندی انواع مواد غذایی و نوشیدنی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و امروزه به یک اصل مهم و اساسی تبدیل شده است. از این‌رو بسیاری از شرکت‌های بسته‌بندی در جهان به ویژه در کشر چین، جذابیت‌هایی را در این بخش به‌وجود آورده‌اند که توجه تمام جهانیان به سوی آن‌ها جلب شده است.
یکی از این نوآوری‌های خلاقانه مربوط به طراحی و ساخت بسته‌بندی انواع آبمیوه‌هاست که از پوست آن‌ها برای طرح خارجی بسته‌ها استفاده شده است. این نوع طراحی در جذب کودکان و نوجوانان که معمولاً از مصرف نوشیدنی‌های ارگانیک و مقوی فرار می‌کنند و با میل آن‌ها را نمی‌خورند، بسیار مفید و جذاب خواهد بود. این بسته‌های جدید، به‌طور کامل نشان می‌دهند که چه نوع آبمیوه‌ای در هر بسته وجود دارد. البته این بسته‌های از مواد صد درصد بازیافتی تولید شده‌اند که پوست انواع میوه‌ها همچون موز، کیوی و توت‌فرنگی نیز در آن‌ها ترکیب شده است. طراحی این بسته‌بندی‌ها به اندازه‌ای طبیعی است که گویی مصرف کننده، خودِ میوه را در دست گرفته و آن را میل می‌کند. این بسته‌ها قابل یازیافت هستند و هیچ آسیبی به محیط‌زیست نمی‌رسانند. این در حالی است که مصرف کنندگان پس از مصرف آبمیوه، می‌توانند از بسته‌های آن‌ها برای نگهداری سایر نوشیدنی‌ها در خانه استفاده کنند.