«تایسون‌فودز» با اِسکنرهای دما به تغذیه میلیون‌ها نفر کمک می‌کند
«تایسون‌فودز» با اِسکنرهای دما به تغذیه میلیون‌ها نفر کمک می‌کند
اقتصاد سبز آنلاین: کمپانی مواد غذاییTyson Foods با استفاده از اِسکنرهای درجه حرارت مادون قرمز بدن از طریق پیاده‌روی در سه کارخانه پردازش در تلاش است تا ویروس کرونا را از بخش‌های تولیدی خود دور نگه دارد و ثبات تأمین مواد غذایی ایالات متحده امریکا را حفظ کند.

اقتصاد سبز آنلاین: کمپانی مواد غذاییTyson Foods با استفاده از اِسکنرهای درجه حرارت مادون قرمز بدن از طریق پیاده‌روی در سه کارخانه پردازش در تلاش است تا ویورس کرونا را از بخش‌های تولیدی خود دور نگه دارد و ثبات تأمین مواد غذایی ایالات متحده امریکا را حفظ کند.

در واقع این اِسکنرها می‌توانند هنگام ورود کارکنان به داخل ساختمان‌های «تایسون فودز»، دمای بدن آن‌ها را هنگام راه رفتن بررسی کنند و از ورود افراد با علائم مشکوک جلوگیری به عمل آورند. این کمپانی اعلام کرده که در حال حاضر شرکت «تایسون فودز» تامین غذای 18 میلیون نفر را برعهده دارد و اگر کوچکترین خدشه‌ای به واحدهای تولیدی آن وارد شود، تغذیه این تعداد دچار مشکل می‌شود. بنابراین می‌توان گفت این تولیدکننده نقش اساسی برای تامین خوراک یک ملت داشته و برای حفظ امنیت کارمندان خود از هیچ کاری دریغ نمی‌کند. تهیه این اِسکنرهای سنجش دمای بدن، هزینه بالایی را برای شرکت Tyson Foods داشته، اما ارزش بخش تولید و ادامه دادن به فعالیت‌های واحدهای تولیدی این کمپانی از ارزش بسیار بالاتری برخوردار است که نمی‌توان از آن چشم‌پوشی کرد. این اِسکنرهای مادون قرمز امکان غربالگری گسترده را نیز دارند و سریعتر و دقیق‌تر از دستگاه‌های دستی عمل می‌کنند. این در حالی است که از دستگاه‌های مشابه ردیابی تب برای شناسایی مسافران بیمار در فرودگاه‌های آسیا در زمان شیوع ویروس سارس در سال 2003 میلادی استفاده شده است.