تحلیل پاسکاری انتزاع در برزگر 1159
تحلیل پاسکاری انتزاع در برزگر 1159
اقتصادسبز آنلاین: هزار و صدو پنجاه نهمین شماره ماهنامه «برزگر» منتشر شد.

اقتصادسبز آنلاین: هزار و صدو پنجاه نهمین شماره ماهنامه «برزگر» منتشر شد.

در سرمقاله این شماره ماهنامه «برزگر» با عنوان تشکیل کارگروه در ریاست جمهوری به جای پاسکاری انتزاع می‌خوانیم: تشکیل کارگروه تنظیم بازار در ریاست جمهوری شاید نسخه‌ای کوتاه‌مدت برای عبور از بحران فعلی باشد و در این‌راه باید از لحظات غفلت نکرد. چرا که باید پذیرفت بدنه تولید در کشور نحفیف‌تر از آنی شده که بتواند مجال بیشتری به آزمون و خطاهای تصمیم‌گیران و مراجع سیاستگزار بدهد.
کلاف سردرگم انتزاع به کجا می‌رسد عنوان گزارش اصلی این شماره ماهنامه «برزگر» است که در بخشی از آن آمده است: هرچند قانون انتزاع به ظاهر وزارت جهادکشاورزی را تقویت کرد اما در حقیقت بخش‌های زیادی از فعالیت‌های وزارت جهاد تحت تأثیر قرار گرفت، حضور در موضوعات تجاری و به ویژه بازار پرسود واردات کالاهای اساسی و تنظیم بازار به قدری وزارت جهاد را درگیر کرده بود که عملاً مسائل زیادی از بخش کشاورزی دیده نشد.
پست مدرن، اخبار برندها، فلاحت نامه، برزگر در گذر زمان مصاحبه با مدیرعامل شرکت ماورای صنعت شفق لیان، گفت‌وگو با مدیرعامل اتحادیه چایکاران شمال کشور، مقاله روش کشت و پرورش گیاه گز روغنی، خاک و انواع ریز مغذی‌‌ها، نگاهی به فعالیت‌های سازمان جهادکشاورزی استان گلستان از جمله مطالب خواندنی این شماره «برزگر» است.

علاقه‌مندان جهت مطالعه منظم «برزگر» می‌توانند با شماره تلفن 66560681 تماس حاصل نمایند.