تراکتوری که روی آب راه می‌رود
تراکتوری که روی آب راه می‌رود
اقتصادسبز آنلاین: در حوضچه نگهداری در ضلع شرقی زمین‌های Farm Progress Show در بون ایالات متحده آمریکا، یک رمپ شنی وجود دارد که برای راه انداختن قایق نیست؛ این برای یک تراکتور است که نشان می‌دهد شناورسازی مناسب در مدیریت تراکم خاک اهمیت دارد.

اقتصادسبز آنلاین: در حوضچه نگهداری در ضلع شرقی زمین‌های Farm Progress Show در بون ایالات متحده آمریکا، یک رمپ شنی وجود دارد که برای راه انداختن قایق نیست؛ این برای یک تراکتور است که نشان می‌دهد شناورسازی مناسب در مدیریت تراکم خاک اهمیت دارد. جف میلر، مشاور ارتباطات بازاریابی در Trelleborg Wheel Systems می‌ گوید: «این فرصتی برای ما است تا گفت‌وگو را با پرورش‌ دهنده در مورد اهمیت شناورسازی در حوزه خود آغاز کنیم و ما این مثال افراطی را ارائه می‌دهیم.» مدیریت اندازه تایر و فشار هوا می تواند به کشاورزان کمک کند تا تراکم در مزرعه را کاهش دهند. این تراکتور شناور این ایده را به نهایت می‌رساند. میلر می‌گوید که این ایده در اصل از اروپا بود، اما در آن نمایش، از لاستیک‌های جلو به اندازه کافی بزرگ استفاده نکردند، زیرا هنوز تولید نشده بودند.

بیشتر بخوانید: کابین جدید و موتورهای بزرگتر برای آخرین مدل‌های Lexion

او می‌‌گوید: «آن‌ها مجبور بودند فلوتاسیون مکمل را در جلوی دستگاه قرار دهند. زمانی‌که این کار را در سال 2018 میلادی انجام دادیم، تصمیم گرفتیم آن را فقط با لاستیک‌ها اجرایی کنیم.» یکی از چیزهایی که یونگمن یاد گرفت این است که چگونه یک تراکتور را روی آب هدایت کند، نه چیزی که هر کشاورز مجبور است با آن دست و پنجه نرم کند. او می‌گوید: «شما از ترمز استفاده می کنید. ترمز راست را فشار دهید و چرخ‌های چپ به چرخش ادامه می‌دهند و اینطور شما به راست بپیچید.»