تغییر به سمت تولید نان‌های فریز شده
تغییر به سمت تولید نان‌های فریز شده
اقتصادسبز آنلاین: کمپانی تولید محصولات نانی Gonnella که به تولید نان‌هایی به سبک ایتالیایی و فرانسوی برداخته و در شیکاگو فعالیت می‌کند، تمرکز خود را به سوی تجارت نان‌های فریز شده معطوف کرده که به سرعت در حال رشد هستند.

اقتصادسبز آنلاین: کمپانی تولید محصولات نانی Gonnella که به تولید نان‌هایی به سبک ایتالیایی و فرانسوی برداخته و در شیکاگو فعالیت می‌کند، تمرکز خود را به سوی تجارت نان‌های فریز شده معطوف کرده که به سرعت در حال رشد هستند.

به گزارش خبرنگار ما و به نقل از میلر، Gonnella بیان کرده است که برای اجرایی کردن این تغییر، دیگر به توزیع نان‌های تازه به رستوران‌ها و دیگر سرویس‌های غذایی در شیکاگو نمی‌پردازد.
به گفته معاون فروش این کمپانی، منظور از نان تازه، نانی است که 12 تا 18 ساعت قبل از توزیع، پخت شده باشد.
وی بیان کرد: ما این کار را برای رشد و ارتقای کارمان انجام داده‌ایم و به همین دلیل می‌خواهیم تولید خود را به سوی نان‌های فریز شده تغییر دهیم. مسیر تجارت نان‌های تازه به مرور زمان کوتاه‌تر شده است و حالا زمان آن رسیده که روی پتانسیل‌های بالا تمرکز کنیم. اما این کمپانی هیج یک از کارخانه‌های پخت نان خود را نمی‌بندد یا خطوط تولید خود را تعطیل نمی‌کند و نان تازه فقط 4 تا 5 درصد از کل تولیداتش را تشکیل خواهد داد. کارخانه‌ها و واحدهای این کمپانی همچنان به تولید ادامه می‌دهند و توزیع محصولات فریز شده را به انجام می‌رسانند.
وی همچنین در ادامه گفت: محصولات فریز شده طبیعی به سرعت در حال رشد هستند.
گفتنی است که این کمپانی از سال 1886 افتتاح شد و محصولاتش شامل نان فرانسوی و نان‌های رولی، نان همبرگر و هات داگ، پرتزل، نان‌های مخصوص، سیاباتا و غیره می‌شود. / غلات نیوز